Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmerings programmer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

nogle der ved om der finde nogle enkelte programmer 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:33 | Låst

Personligt bruger jeg IntelliJ IDEA, primært fordi jeg udvikler meget Java. Den er dog ikke simpel.

Jeg ved mange andre er glade for Sublime Text.

Spørgsmålet er lidt svært at besvare, når du ikke siger hvilket miljø du programmerer op imod.

JetBrains har heldigvis udviklingsværktøjer til de fleste: http://www.jetbrains.com/products.html , de har alle min varmeste anbefaling.

Tilmeldt 8. Jan 14
Skrevet kl. 17:48 | Låst

så god er jeg heller ikke til det :D så skal vel bare ha noget der virker

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 17:53 | Låst

De IDE'er der findes kan ikke programmere for dig.
De kan gøre det nemmere på nogle områder, men de gør det ikke for dig.
Det skal man lige huske. Man skal kunne lidt selv. :-) 

Tilmeldt 8. Jan 14
Skrevet kl. 18:04 | Låst

nå :D ja self gik heller ikke ud fra at de selv kunne. :D klare jobbet 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 18:05 | Låst

Notepad++ er dejlig universiel og letvægtig. Det er i storetræk som navnet antyder, en forbedret udgave af notepad.

NetBeans er god til at kode PHP med da den har nogle auto-funktioner så den selv går ind og husker de funktionerne og variabler du selv har oprettet. Det er dog ikke på nogen måde et letvægts program og egner sig udelukkende til PHP, HTML og CSS.

Udover dette så som sagt koder de ikke for dig, så skal du bruge et "what you see is what you get"-program og så vil koden i øvrigt være noget gris det meste af tiden. Hvis du absolut insisterer på at bruge et WYSIWYG"-program er der Adobe Dreamweaver, Adobe Muse og ved ikke om microsoft stadig har noget i office pakken.

Mangler du hjælp til at lærer at kode anbefaler jeg CodeCademy

Tilmeldt 8. Jan 14
Skrevet kl. 18:43 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

okay mange tak for hjælpe alle sammen sætter jeg pris på :D men angående denne hjemmeside. du ud sender kender jeg godt men fatter hat af den

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 18:59 | Låst

ser bare:
okay mange tak for hjælpe alle sammen sætter jeg pris på :D men angående denne hjemmeside. du ud sender kender jeg godt men fatter hat af den

Det første manbliver kastet ud i er javascript der ikke har så frygtelig meget med det grundlæggende på en hjemmeside at gører. Du kan dog afslutte det "kursus" du er på og vælge andre kurser (heriblandt web fundamentals og meget mere) 

Tilmeldt 8. Jan 14
Skrevet kl. 19:05 | Låst

ja men det siger mig ikke noget. så heller arbejde med noget andet :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 19:17 | Låst

Det er ærgeligt gode gamle html.dk og webcafe.dk har drejet nøglen om. Men der ligger en del begynder tutorials på http://www.nemprogrammering.dk/, dette er at anbefale som det første.

Start med HTML, og bevæg dig langsomt over i noget CSS, evt javascript, PHP og til sidst MySQL. Så er der gået et par år med det ;)

Vent som sagt med de tungere programmer. Begynd med ganske almindelig noteblok, og når du mestrer det kan du kigge på noget dreamweaver (code-mode!) eller min nu foretrukne PHP-storm fra JetBrains )

Klø på, det tager tid :)

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)