Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets-danid siger mit cvr nummer ikke eksisterer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Nu skriver jeg her, da jeg ikke kunne finde noget om det på nettet. Jeg har lige fået mit CVR nummer registreret, og vil så igang med de næste tre punkter, som er medarbejder signatur, nemkonto og digital post. 

MEN - når jeg vil oprette medarbejder signatur, siger nets-danid.dk at mit cvr nummer ikke eksisterer, og det gør det altså. Det står registreret på cvr.dk

Så er mit spørgsmål hvad jeg gør ved det? Skal jeg betale 250 kr i support for noget som tydeligvis er deres fejl?

ELLER kan det skyldes at min virksomhedsstart først er 3/2? (Det burde det ikke være vel?)

ELLER kan det skyldes at opslag i cvr registeret er nede mellem 22-23? (Det er klokken jo ikke, så burde det heller ikke være, OG jeg kan godt slå andre cvr numre op.)

Hvad gør jeg?

På forhånd mange tak!

Louise Koustrup

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 17:31

Har du fået registrerings bevis fra SKAT endnu?

Tilmeldt 16. Jan 14
Skrevet kl. 10:37

Jeg har ikke fået noget med posten endnu, men har fået en mail, hvor der står at indenfor 24 timer vil den fremgå offentligt. Så er ikke helt med på hvad der skulle være galt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Louise Koustrup:
ELLER kan det skyldes at min virksomhedsstart først er 3/2? (Det burde det ikke være vel?)

Jo - du findes jo ikke før 3/2.....

Tilmeldt 16. Jan 14
Skrevet kl. 21:34

Men det giver jo ikke meget mening at jeg ikke kan oprette nem konto og alle de ting, før DAGEN jeg starter virksomhed?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel rimeligt nok at man ikke kan indgå aftaler på et nummer som ikke er gyldigt endnu. 

Tilmeldt 16. Jan 14
Skrevet kl. 21:52

Men det svarer vel til at man ikke kan købe inventar til ens café før den åbner. Det giver jo ikke nogen mening?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:52

Du kan selvsagt ikke indgå bindende aftaler med nogen hvis ikke de accepterer det er med selskab under stiftelse. Hvorfor har du valgt 1/2 hvis du vil igang idag??

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jan 14
Skrevet kl. 22:00

Jeg troede der ville gå 2 uger før det blev registreret, og så passede den dato bedst - men så fik jeg bekræftigelse et par dage senere. 

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:26

Hej louise

jeg har samme problem, det er nok fordi min virksomhedsstart er 1/2. Jeg ville også gerne tilmelde mig de næste 3 punkter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)