Du kunne også vende det til noget positivt og være glad for folk hjælper dig med at identificere de forhindringer der er, som du skal overkomme for at få succes med projektet, så du ved hvor du skal læse op på tingene.
Jeg ved ikke om der er en eneste på Amino der kender diverse regler og love omkring bankdrift godt nok til at kunne rådgive om det, det er jo ganske kompliceret stof. Jeg synes din ide er nobel, men en ide bliver aldrig til noget uden realisme, og lige nu virker det lidt som om du fokuserer meget på ideen og det gode i at gøre noget for iværksættere, og ikke så meget på hvordan ideen kan blive udført, men jeg kan sagtens tage fejl. |
Jeg er meget taknemlig for alle svar jeg får. Uanset hvordan mine indlæg lyder. Jeg er blot et menneske. Nogle gange er mine svar lidt for promte, da jeg bliver følelsesmæssigt involveret i den måde folk henvender sig til mig på.
Jeg burde have forventet at fremgangen er den samme uanset hvilket medie man er på. Jeg retter på min måde at tolke og svarer på i fremtiden. Og håber det i vil tage bedre i mod det fremover. Jeg ved bare at det må kunne lade sig gøre. Noget venture kapitalist fond, alle USA, bare indordnet det danske system.
:) tak til alle som deltager i debatten og specielt til dem der pointerer min måde at tage imod kritikken.
Bliv gratis medlem