Jeg kunne godt tænke mig at få noget feedback på vores webshop, der har været online siden 1. Januar.
Vi sælger billigt børnetøj, det er tøj som vi har fået hjem i restpartier. Der er en del tøj som vi kun har 1 del af, det betyder at vi ikke har lavet ret gode produktbeskrivelser, da vi ikke føler at det vil være kosteffektivt.
"Velkommen. Du kan logge ind eller oprette en konto. "
Virker lidt "afskrækkende" på mig - skal man oprette sig for at handle, eller.....
Ved lidt surfen rundt fandt jeg så ud af, at det behøver man ikke - men det kan da muligvis få potentielle købere til at forsvinde igen uden at handle. Mener jeg.
Jeg har fuld forståelse for at I ikke vil ofre særlig meget tid på billeder og tekst, men visse af billederne er altså for ringe, forstået på den måde, at tøjet næsten forsvinder på den brun/gule baggrund. Det er synd, for tøjet er sikkert pænt og nydeligt.
"Velkommen. Du kan logge ind eller oprette en konto. "
Virker lidt "afskrækkende" på mig - skal man oprette sig for at handle, eller.....
Ved lidt surfen rundt fandt jeg så ud af, at det behøver man ikke - men det kan da muligvis få potentielle købere til at forsvinde igen uden at handle. Mener jeg.
Det tror jeg du har ret i, jeg vil se om jeg ikke, kan få det væk fra forsiden, eller omformuleret.
Ville bare lige tilføje at "H&M" altså også benytter ordet "ubrugt"
"Du har altid 14 dages returret på varer, der er købt online. Dette betyder, at du kan sende ubrugte varer tilbage til os i op til 14 dage, efter du modtog/afhentede din pakke."
Ellers meget fin side med gode priser.
Næste gang I tager billeder med hvidt tøj, så brug evt. en pæn farve som baggrund - så det ikke er hvidt mod hvidt.
Ved ikke om det er jer selv der har taget billederne af produkterne. Hvis det er, ville jeg hvertfald synes det ville være mere tillokkende at købe tøjet, hvis det ikke så så krøllet ud som det gør. Måske I burde stryge tøjet inden i tog billederne af det :-)
Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.
Ved ikke om det er jer selv der har taget billederne af produkterne. Hvis det er, ville jeg hvertfald synes det ville være mere tillokkende at købe tøjet, hvis det ikke så så krøllet ud som det gør. Måske I burde stryge tøjet inden i tog billederne af det :-)
Enig, men med over 800 forskellige produkter, så ville det tage meget lang tid.