Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Børnekluns.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne godt tænke mig at få noget feedback på vores webshop, der har været online siden 1. Januar.

Vi sælger billigt børnetøj, det er tøj som vi har fået hjem i restpartier. Der er en del tøj som vi kun har 1 del af, det betyder at vi ikke har lavet ret gode produktbeskrivelser, da vi ikke føler at det vil være kosteffektivt.

Alt feedback er velkommen, på forhånd tak. 

Siden kan ses her: www.børnekluns.dk 

På forhånd tak

MVH

Philip

Børnekluns 

Ejer af Børnekluns

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:38

"Velkommen. Du kan logge ind eller oprette en konto. "

Virker lidt "afskrækkende" på mig - skal man oprette sig for at handle, eller.....

Ved lidt surfen rundt fandt jeg så ud af, at det behøver man ikke - men det kan da muligvis få potentielle købere til at forsvinde igen uden at handle. Mener jeg.

Jeg har fuld forståelse for at I ikke vil ofre særlig meget tid på billeder og tekst, men visse af billederne er altså for ringe, forstået på den måde, at tøjet næsten forsvinder på den brun/gule baggrund. Det er synd, for tøjet er sikkert pænt og nydeligt.

Ellers en fin ide - held og lykke med "biksen". Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 16:55

Fru Hartmann:

"Velkommen. Du kan logge ind eller oprette en konto. "

Virker lidt "afskrækkende" på mig - skal man oprette sig for at handle, eller.....

Ved lidt surfen rundt fandt jeg så ud af, at det behøver man ikke - men det kan da muligvis få potentielle købere til at forsvinde igen uden at handle. Mener jeg.

Det tror jeg du har ret i, jeg vil se om jeg ikke, kan få det væk fra forsiden, eller omformuleret.

MVH
Philip 

Ejer af Børnekluns

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13

Dine: salgsbetingelser: Du har 14 dages returret på ubrugte varer fra den dag.

- Den er jeg ikke sikker på holder rent lovmæssigt, men det kommer selvfølgelig an på, hvad du ligger i ordet brugt.

Jeg ville nok skrive "i væsentlig samme stand" eller beskrive det lidt bedre. f.eks. at det ikke må være vasket.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 17:19

Karsten Sønderup Hansen:

Dine: salgsbetingelser: Du har 14 dages returret på ubrugte varer fra den dag.

- Den er jeg ikke sikker på holder rent lovmæssigt, men det kommer selvfølgelig an på, hvad du ligger i ordet brugt.

Jeg ville nok skrive "i væsentlig samme stand" eller beskrive det lidt bedre. f.eks. at det ikke må være vasket.

Modtaget, det kigger jeg lige på :)

MVH
Philip 

Ejer af Børnekluns

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:43

Ville bare lige tilføje at "H&M" altså også benytter ordet "ubrugt"

"Du har altid 14 dages returret på varer, der er købt online. Dette betyder, at du kan sende ubrugte varer tilbage til os i op til 14 dage, efter du modtog/afhentede din pakke."

Ellers meget fin side med gode priser.

Næste gang I tager billeder med hvidt tøj, så brug evt. en pæn farve som baggrund - så det ikke er hvidt mod hvidt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 17:48

Ved ikke om det er jer selv der har taget billederne af produkterne. Hvis det er, ville jeg hvertfald synes det ville være mere tillokkende at købe tøjet, hvis det ikke så så krøllet ud som det gør. Måske I burde stryge tøjet inden i tog billederne af det :-)

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 18:50

Morten Holst:
Ved ikke om det er jer selv der har taget billederne af produkterne. Hvis det er, ville jeg hvertfald synes det ville være mere tillokkende at købe tøjet, hvis det ikke så så krøllet ud som det gør. Måske I burde stryge tøjet inden i tog billederne af det :-)

Enig, men med over 800 forskellige produkter, så ville det tage meget lang tid.

MVH
Philip 

Ejer af Børnekluns

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 18:53

Chardiz:
Næste gang I tager billeder med hvidt tøj, så brug evt. en pæn farve som baggrund - så det ikke er hvidt mod hvidt.

Ja den konklusion er er vi også kommet :)

MVH

Philip 

Ejer af Børnekluns

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 19:38

På det der har været indtil videre, så virker det til at være småting.

En ting er at vores billeder og tekst ikke er i topklasse, men hvad med troværdigheden?

Ligner det en troværdig hjemmeside som du ville handle på?

Jeg er faktisk selv lidt i tvivl, om de lave priser skræmmer kunder væk?
Men der er jo nu engang vores koncept :) 

MVH
Philip 

Ejer af Børnekluns

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)