Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første affiliateside - ris og ros ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Min kæreste og jeg er blevet bidt af tanken om at lave en succesfuld affiliateside, og vi har nu kastet os ud i det med denne side: http://billigekoekkenmaskiner.dk/.

Jeg synes det kunne være fantastisk at få lidt ris og ros til siden så vi kan gøre siden bedre. Udover denne side, så driver jeg også en madblog: www.louisesmadblog.dk, hvor jeg også er begyndt at sætte lidt affiliatelinks ind og tjener da også en smule på det.

Hvad siger I til det, hvad kan blive bedre? (for det er jeg helt sikker på, at der er masser der kan :-))

Hilsen Louise 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot side. Det eneste er at i måske lige skal have rettet lidt i de engelske udtryk der er på jeres side. I jeres slider står der "Continue reading" hvis man skal læse mere, og i søgemaskinen står der "Search". Ellers så overvej om i ikke skal have lavet jer et logo, istedet for det i har nu, hvor skriften er lidt svær at se. Er sikker på der er nogen på Amino som kan hjælpe jer.

Men det hele er kun småting. Igen, Flot side!

Keep up the good work! 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har et fint stilrent design, dog vil jeg se at få de få engelske ord oversat til dansk(kan evt. hjælpe, skriv en pm).

Få lavet noget andet med teksten i headeren. Man kan ikke læse den.

Sæt evt. facebook like box på siden, og lav en facebook side.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden vil jeg anbefale jer at fjerne bannerne på siden. Det er muligt at der kommer nogle få kliks og et par få køb, men de skræmmer også mange væk, og bannere kan derfor i mange tilfælde vær tab. Sats på kun affiliate links. Jeg synes også i skal sætte priserne på produkterne ind på siden, bare for at give lidt mere value til jeres læsere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Ronnie. Rigtig fin side, men få fjernet banneret - Det er defokuserende iht. sidens egentlige produkt.

Ellers god vind med det! :)

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et kig på forsiden, lå jeg mærke til at dine billeder af peberkværne er meget zoomede ind.
Det ville jeg ændre på.

MVH
Philip 

Ejer af Børnekluns

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget flot side.

Jeg lagde mærke til at teksten "En blender er et must i et hvert køkken, hvad enten det er til at lave lækre sunde smoothies til morgenmad eller Mojitos til festen." er brugt som indledning to gange, det ville jeg lige få rettet.

Action-knapperne er store og flotte, men ville placere dem et mere synligt sted hvor man ikke skal scrolle først. Til sidst vil jeg som de andre pointere i burde få oversat de sidste dele af sitet også :)

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres forslag! Vi har nu slettet billedet øverst, og får lavet noget bedre. Teksten er oversat til dansk, banneret er fjernet, billederne passer nu til forsiden. Tror vist vi har fulgt alle jeres gode forslag. Nu venter vi bare på at google indekserer vores side så der kan komme nogle besøgende :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super god side.

Jeg ville på produkt siderne i toppen skrive prisen og et link direkte til varen.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I bør også overveje lidt at læse omkring søgemaskineoptimering.

Det theme i benytter det har godt nok en offensiv brug af <h1>

Desuden ville jeg skjule affiliate link med pretty link plugin eller lignende. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)