Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan skrive nyhedsbreve?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er det normalt at man betaler dig fra, at få konstrueret sit nyhedsbrev... Altså til de kunder der har tilmeldt sig nyhedsbrevet?

jeg er elendig til at skrive, og endnu værre til at finde på hvad der skal skrives. :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:01

Det er helt sikker noget du sagtens kan betale dig fra blandt diverse tekstforfattere.

Prøv om du kan finde en, der kan hjælpe dig med at opsætte den rette sporing af links og splittest, så du får optimeret dine nyhedsbreve til at konvertere bedst muligt. 

Prøv blog at søg på Google efter "tekstforfatter nyhedsbreve"

Hilsen Kathrine,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:07

En mulighed er jo at du køber en driftpakke hvor firmaet bag driver den markedsføring for dig. Det er meget normalt at have konsulenter med erfaring og viden om det at ramme kunderne bedst muligt.

Tag et kik på http://loyaltyretail.dk - virksomheden bag det produkt har levet af det i 10-11 år.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:53

Jeg vil  meget gerne skrive dine nyhedsbreve for dig, og jeg er ret sikker på, vi kan finde på nogle gode idéer.

Det er ikke svært, når man arbejder i en branche hver dag, hører kundernes spørgsmål og har indsigt i de problemer, folk løber ind i. Man kan jo også altid supplere med lidt nyt fra indbrudsstatistikken i dit tilfælde :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)