Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger systue, skrædder eller lignende, til at fremstille prototyper til min kollektion.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter arbejdskraft til at få opsyet prototyper til min tøjkollektion?? 

Min kollektion bærer præg af anderledes snit, detaljer og accessories som: Blonder, kæder, lynlåse osv. 

Derfor skal det naturligvis produceres et sted, hvor man er fortrolig med sådanne design og udfordringer. 

Mvh

Cecilie

Tilmeldt 20. Jan 14
Skrevet kl. 16:39

Hej Cecilie

Det lyder super spændende - måske kan jeg hjælpe! Jeg er uddannet skrædder med erfaring fra både teater og brudekjole verdenen.

Hilsen Ingrid 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:12

har du prøvet www.lpdesign.dk

Tilmeldt 29. Mar 14
Skrevet kl. 17:39

Hej Cecilie,

Vi er et aegtepar som har boet i Danmark og Australien i en del aar. Min kone Tanja har arbejdet som syerske i Melbourne hos Brunno Fashion i 7 aar hvor hun har laert at sye modetoej.Lige nu bor vi i Serbien, hvor vi har opratet en  systue for hende.Du kan proeve at sende nogle tegninger til os saa vi kan se om vi kan hjaelpe dig, idet at priserne er lidt anderles her and det er hjemme i Danmark. Du kan ringe til os paa +381 63 7643108 eller sende en email darkorakovic@live.com

MVH

Darko og Tanja

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:37

Har du brug for en en billig systue som levere en god kvalitet?  Hvis du vil producere din kollektion prisbilligt i Polen, lige fra starten med prototyper, samples, og serieproduktion når du finder ordrer, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl  Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)