Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du penge.... ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette indlæg kommer godt nok til at lyde lidt grimt....... :-)

Jeg søger seriøst en person, som har lidt i skattekisten og er frisk på at gå med på mit projekt. Jeg har udtænkt et nyt udendørs legeredskab til børn, som der er lavet en prototype på og nu står den sådan set bare :-( ! Jeg har været til diverse møder men hver gang lander den dér, at jeg skal have en legepladsinspektør el lign på for at vurdere godkendelse af den.... ! OG en sådan godkendelse og inspektør koster jo penge... ! Jeg blev single for 2 år siden, men har stadig et hus til salg med min ex og jeg har bare IKKE mulighed for at spare op pt. og heller ikke mulighed for at låne i banken (behøver vist ikke at spørge, når man har leje af rækkehus SAMT fast bolig, som man også betaler til).......!

Såååååhhh JA, jeg søger en rig mand, som har lyst til at høre om min idé ... det kunne jo være, at DU også synes, at den er god og så kunne vi da gå videre med det sammen...... og selvf. får du din investering tilbage som det første..... når / hvis projektet viser sig at være god.

Beklager, hvis jeg har trådt nogle over tæerne med dette indlæg, men hvo intet vover, intet vinder.... right ?

Mvh. Tina

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina, 

Er det en partner der skal med på rutsjebane turen, eller bare gi dig en pose penge du kan lege med.? hvordan forstiller du dig fordelingen skal være hvid man stiller op med kapital.?

Send mig gerne en pb omkring dit projekt. Idea 

/Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

jeg kan ikke sende dig en privat besked.....der står, at din profil ikke tillader det ????

Tina

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina - intet er gratis....

Det er lidt uklart hvad du søger og hvad du tilbyder...kan du redegøre for det? 

Du får en bedre løsning hvis du lan ringe til en legeplads inspektør og spørge om du gratis kan få en udtalelse, hvis du sender papirerne, evt. en pris på en skriftlig gennemgang.  Alle kommuner har legepladser, så din kommune har sikkert en legeplads inspektør der er villig til at hjælpe dig. Kommunen har jo interesse i at hjælpe dig...

Lånet vil du jo have i banken ikke sandt?

Held og lykke med projektet.

PS. Der er nok andre herinde der kan hjælpe dig med at outsource produktionen så dit produkt bliver til at betale...

Mvh

Mr. A

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A,

tak for din interesse, dog må jeg sige, at nej, man kan ikke bare skrive eller ringe til kommunen og få et GRATIS tjek, så at sige..... ! Og mht. lån i banken..... jeg kan pt. IKKE gå i banken og låne penge til et projekt, som jeg selv har udtænkt og selv tror på ....... den er selvf. ikke skudsikker....det er der jo intet, der er, når det kommer til nytænkning..... såååh tja, jeg søger jo nok en partner med kapital, som kan se de samme muligheder i min ide, som jeg kan.... :-)

Mvh. Tina

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ville se om jeg kunne sende dig en besked men kan jeg desværre ikke. men du kan sende mig en privat besked også kan vi snakke videre over i privaten hvis. det skulle have di lyst 

Fra Herning
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er nu sendt :-)

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se hvorfor du skulle træde nogle over tæerne? Du taler rent ud af posen. Ingen udenoms bullshit eller pakken ind. Tværtimod burde alle indlæg, efter min mening, være af sådan karakter!
Send gerne en mail til mig på SteffenABPetersen@gmail.com og fortæl lidt mere om dit produkt og dine problemer. Kan prøve at give dig et uforpligtende skub.

Mvh
Steffen

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Tina 

du må gerne skrive lidt mere om kapital behov og hvad du tilbyder.

Samt hvormange du er i udvikling, salg o.s.v.

mvh.

Peter

peter@golfhouse.dk

PS. Du har slået privat beskeder fra

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)