Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google rykker ind på WordPress - Hot or not?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske enkelt... Nu har Google for første gang udgivet et officielt plugin til WordPress (http://wordpress.org/plugins/google-publisher/)

Jeg har selv prøvet pluginnet, der umiddelbart virker som det skal, men på kontoret er vi egentlig lidt splittede om tanken ved at Google nu hopper ind på WordPress-platformen officielt.

Vi har selv drøftet lidt fordele og ulemper, men vil gerne høre de fantastiske Aminoers bud og byde ind med vores egne senere.

Er det et smart move af Google, at have et officielt plugin (og måske flere) til WordPress? Hot or not? :)

Glæder mig til at se nogle gode holdninger til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

I forhold til adsense er det vel ok, men da seo handler om at manipulere med bl.a. google's søgeresultater, er det altid værd at overveje hvor gode venner man vil være med google. I den sammenhæng vil jeg foretrække en anden plugin-leverandør, man ved aldrig hvad google med tiden putter af funktionalitet i sådan et plugin.

Andre plugins fungerer iøvrigt også med bing, så de bliver vel aldrig overflødige.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:02

Har ikke selv prøvet det endnu men synes det virker som en positiv ting, så længe de ikke køber Wordpress for at inkludere det i deres blogger univers eller sådan noget

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 16:16

Rigtig god pointe Karsten - Google vil jo naturligvis ikke understøtte deres konkurrenter, så hvis man er ude efter en samlet løsning, bliver Google vel aldrig et rationelt valg. Tænker jeg? Men jeg kan jo tage fejl. :)

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:49

De fleste kører jo alligevel Google Analytics sporing - så jeg vil ikke være paranoid omkring brugen af Googles eventuelle plugins.

Facebook udvikler jo også Deres eget plugin. Mailchimp laver jo også Deres egne etc...

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)