Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dato visning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man måske ikke konvertere den amerikanske datovisning til europæisk standard DD-MM-YYYY ..... eller alternativt bare den matematiske version YYYY-MM-DD..... Den her omvendte amerikanske måde at gøre det på forvirrer mig - og er da heller ikke logisk......

(Og lige en lille fejlmeddelelse: Hvis jeg åbner smiley ikonet Tongue Tied kan jeg kun se et lille udsnit af de smileys der kan vælges ..... vinduet er ikke stort nok, og jeg kan ikke forstørre det....hvordan dææælen gør man det?)....

(...Og lige én mere. Hvorfor kører Amino efter vintertid (eller normaltid, som det hedder) - eller er det "Engelsk tid"...nå så passer det måske med datovisningen - bruger de ikke også den i England (altså Aminos datovisning, MM-DD-YYYY)

Martin
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:24

Du kan ændre datoformatet i din profil under debatindstillinger. Ligeledes kan du ændre tidszone et andet sted i indstillingerne. 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 09:30

Tak!!! (fandt datovisningsændringsmulighedsopsætningsmenuen, men ikke tidszonen - men det er nu ikke så vigtigt)

Martin
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:38

Det ser ud til du har ret.. jeg kan heller ikke finde tidszone. Jeg mener bare jeg har set noget på et tidspunkt, men det er ikke usandsynligt at jeg forveksler med et andet forum.. 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:34

Vi har fjernet tidszonen og synkroniseret alle brugere. Der er ingen grund til at skabe mere forvirring end nødvendigt.

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 10:43

Martin Thorborg:

....Der er ingen grund til at skabe mere forvirring end nødvendigt

Tak for forklaringen, Martin - selvom det nu forvirrer mig at jeg er i en anden tidszone end jeg tror --- og mon ikke de fleste amino'er befinder sig i DK og har synkroniseret deres ure efter sommertid (altså, min afdøde Morfar nægtede at anerkende "Sommertid", og det kan da være jeg ta' fejl, og de fleste Amino'er har det på samme måde. Personligt ville jeg hellere afskaffe vintertiden (og gerne også vintermørket og kulden, men det er jo en helt anden historie Big Smile))

....Og Martin: Har du en forklaring på at jeg kun får et lille udsnit af smiley-figurerne op - hvordan kan jeg fx. vælge dem jeg ikke kan se??!

Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:54

Martin M:

Martin Thorborg:

....Der er ingen grund til at skabe mere forvirring end nødvendigt

Tak for forklaringen, Martin - selvom det nu forvirrer mig at jeg er i en anden tidszone end jeg tror --- og mon ikke de fleste amino'er befinder sig i DK og har synkroniseret deres ure efter sommertid (altså, min afdøde Morfar nægtede at anerkende "Sommertid", og det kan da være jeg ta' fejl, og de fleste Amino'er har det på samme måde. Personligt ville jeg hellere afskaffe vintertiden (og gerne også vintermørket og kulden, men det er jo en helt anden historie Big Smile))

....Og Martin: Har du en forklaring på at jeg kun får et lille udsnit af smiley-figurerne op - hvordan kan jeg fx. vælge dem jeg ikke kan se??!

Er du sat til en forkert tidszone?

Det med smilyerne har jeg ikke hørt om før, hvilken browser bruger du?

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 11:08

Tjaeee...dit indlæg blev postet klokken 9:54, står der ... meeen-æhhhh, jeg tror altså at klokken var 10:54

Broser: IE 6.0 (ved godt det er gammeldags, men den funger, sgu' - kan desværre ikke paste et billede ind, men jeg vinduet der åbner har en 'matrix' med 6 x 5 smileyer, og jeg kan se der er fler ebåde til venstre og nedenfor - men jeg kan ikke gøre vinduet større, flytte fokuspunktet, eller andet, så jeg kan få fat på dem...)

Martin
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)