Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstå mine kunders adfærd på shoppen? Frem og tilbage.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.
Jeg har den seneste tid opdaget en tendens på shoppen http://produkt-guiden.dk
Vi oplever ofte at vores kunder finder det produkt de ønsker hvor efter de ligger det i kurven, for så at hoppe tilbage til produkt siden også tilbage igen til kurven.

Naturligvis er det ikke alle kunder, men oplever mange kunder som gør det på min side.

Har lige vedhæftet nedenstående billede som beskriver det meget godt ;)
Dog hopper kunden kun en enkelt gang tilbage til produkt siden på nedenstående billede, det kan også ske rigtig mange gange.

Er der nogle der har et godt bud på, hvorfor mange kunder hopper så meget mellem produkt siden og indkøbskurven før de vælger checkout flow og (de fleste gange) bestiller :)

På forhånd tak for hjælpen til alle.
Mit indlæg er selvfølgelig med henblik på at optimere, men bestemt også for at forstå mine kunders adfærd.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:52

Tja, svært at sige. Men jeg kender da fra mig selv, at jeg bestiller en vare og så vil jeg lige tilbage og kigge, om jeg kunne have fået den i flere farver. Så kommer jeg lige i tanker om, at jeg glemte at se, hvad de tog i fragt (tilbage til kurven), 70 kr. i fragt? Jeg ser lige, om der er andet, jeg kan bruge. Nej, det var der ikke. Tilbage til kurven igen - og betale.

Er det sådan noget, du tænker på?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:03

I just had a look myself and went through the buying process,

Everything looks how it should, 

you have all the right things such as trust, payment, delivery indicators and such.

It all looks good, although I would tidy it up a bit. there is a lot of text around and that can confuse people maybe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)