Hej Alle sammen. Jeg har den seneste tid opdaget en tendens på shoppen http://produkt-guiden.dk Vi oplever ofte at vores kunder finder det produkt de ønsker hvor efter de ligger det i kurven, for så at hoppe tilbage til produkt siden også tilbage igen til kurven.
Naturligvis er det ikke alle kunder, men oplever mange kunder som gør det på min side.
Har lige vedhæftet nedenstående billede som beskriver det meget godt ;) Dog hopper kunden kun en enkelt gang tilbage til produkt siden på nedenstående billede, det kan også ske rigtig mange gange.
Er der nogle der har et godt bud på, hvorfor mange kunder hopper så meget mellem produkt siden og indkøbskurven før de vælger checkout flow og (de fleste gange) bestiller :)
På forhånd tak for hjælpen til alle. Mit indlæg er selvfølgelig med henblik på at optimere, men bestemt også for at forstå mine kunders adfærd.
Tja, svært at sige. Men jeg kender da fra mig selv, at jeg bestiller en vare og så vil jeg lige tilbage og kigge, om jeg kunne have fået den i flere farver. Så kommer jeg lige i tanker om, at jeg glemte at se, hvad de tog i fragt (tilbage til kurven), 70 kr. i fragt? Jeg ser lige, om der er andet, jeg kan bruge. Nej, det var der ikke. Tilbage til kurven igen - og betale.