Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi posted denne besked for et par uger siden, men har ikke fået løst problemet. Nogle der kan byde ind? 

"Jeg har arbejdet med WordPress en del, men er løbet ind i en installation hos en kunde, som jeg ikke har set før. Derfor skal jeg bruge en der har bred erfaring med WordPress.

WordPress installationen ligger på et eksempel.wordpress.com/wp-admin, med sitet har et andet domæne. Jeg kan ikke give unikke URL'er til hver side samt jeg ikke kan installere plugins."

Så send mig en besked, hvis det er noget du kender til, og har mulighed for at hjælpe med :)

Mvh. Henrik

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 20:20

Hej Zebrano.

Er eksempel.wordpress.com  <- Selve domænet eller har det et andet domæne du ikke ville nævne.

Nogle hoteller blokere nemlig for vise ting i wordpress som installation af plugins samt meget andet. Derfor skal installationen af wordpress gøres manuelt..

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:32

Jeg ville lave det fra bunden på sitets eget domæne, hvis det er muligt at flytte data over..

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:34

Hej Henrik.

Domænet ligger den over på Wordpress.com? Hvis den gør, skal du have den oprettet på Wordpress.org og eget webhotel.

På Wordpress.com kan du ikke installere plugins, de kører deres eget system.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 11:10

Fejl

Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 11:18

Hej Niels,

Det domæne der vises i browseren er kundes eget, men når jeg skal redigere i sitet skal jeg over på et eksempel.wordpress.com domæne. Det kunne godt lyde til det ligger på wordpress.com

Skal hele databasen flyttes over på et webhotel så? Kan man godt hente/flytte databasen fra wordpress.com eller hvordan virker det?

Mvh. Henrik

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 11:31

Du skal både flytte hjemmesiden og databasen ja.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)