Hej Aminoer, Jeg har begivet mig ud i at bygge en hjemmeside, som skal være et symbol på noget håndværk og design. Jeg vil gerne høre jeres mening om den, inden den kommer helt ud. Vi vil gerne høre om i kender nogle hjemmesider vi skal finde inspiration hos eller andet der kan hjælpe os!
Først vil jeg sige at jeg synes produkterne ser spændende ud, men der er nogle ting jeg mangler. Hvor er de tekniske specifikationer af produktet? Her tænker jeg tilkobling, hvad den kan yde osv osv.
Ang. opbygning af hjemmesiden
- Billedet på forsiden fylder for meget. Det tog mig et stykke tid at se, at der faktisk er mere på forsiden end blot billedet og den øverste menu.
Evt. ville jeg lave det sådan at billederne skifter automatisk istedet for man skal trykke videre..
- Når jeg klikker på store --> megaphone mini, ryger jeg ud på forsiden. Desuden synes jeg at den menu linje der kommer er alt for voldsom
- Når man så vælger et produkt, mener jeg at produktet bør kunne ses uden at jeg skal scrolle ned. og igen her synes jeg den blå menu linje er for voldsom
Håber du kan bruge det til lidt. :)
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Jeg har endnu ikke set noget succesfuldt lavet på mono.net, når det kommer til shops. Mit råd er - forfra - find et andet sted. Der er simpelthen for mange besværligheder, når det kommer til at få SEO, design osv. til at fungere.
Invester lidt i det og få en shop der fungerer på dandomain, shoporama eller en open source som Magento eller Prestashop... Det vil være mit råd.
Hej Thomas, Jeg arbejder på at rette de ting du fortæller. Jeg vil give dig ret i mange af tingene. og dette vil jeg arbejde på. Har du et forslag til hvordan man kan lave den lille menu inde i store?
Når jeg trykker "køb nu" i Chrome sker der ingenting. Siden laver blot et mærkeligt hop, som om den forsøger at loade noget. På undersiden 'Store' kan jeg se, at kurven ligger i bunden. Her kan jeg købt trykke køb nu og tilføje til kurv.