Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder…..tak.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har startet/overtaget en webshop der sælger hairextensions. Jeg vil rigtig gerne lave noget god reklame for hjemmesiden og fremvise vores kvalitetsprodukter. Er der nogen herinde der har erfaring indenfor dette og ved en god og billig måde at lave god reklame på:-).

På forhånd tak.

M.v.h.

Helle

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen kan jeg kun anbefale facebook :)

Opret en fin side, skriv om dig/jer, og så skriv til kunder, at de meget gerne må sende billeder til dig efter påsætning, så har du noget at fylde på din facebook :)

Facebook kan samtidig bruges til at skabe bedre forbindelse mellem kunder og butik, samt de hele døgnet rundt kan skrive til dig derinde :) Du skal selvfølgelig huske at svare kunderne også, og gerne inden de har ventet flere dage :)

Men har du gode produkter, så bliver din side liket, og jo flere likes, desto flere har set siden og kan dele.. samtidig med det kan du jo køre en lille "Del og like, for at vinde" kampagne :) på den måde får du folk til at dele.. 10 del bliver hurtigt til 100 del, på den måde :)

Mit eget eksempel.. Min levenrandør har facebook side, dog på engelsk.. det gør dog den henvender sig til rigtig mange flere end min egen.. de har det svimlende tal, af 277 likes, efter 2½år på facebook (ja det er sgu ikke meget) på trods af de tit deler nyheder og meget mere

Jeg oprettede min den 9. Jan. og her til morgen har jeg 56 likes.. 56 likes på 6 dage.. samtidig kan jeg se, at via 2x2dages promovering ($40 i alt) er der 175 der har kigget dybere rundt på siden, og 3500 der har set siden.. det er alt sammen sket på 6 dage..

Har faktisk selv gået med overvejelserne om at sparer på en stor dyr fin webside, og gå all-in på facebook i stedet :) Selvfølgelig ha webside som ikke er grim, men som bare kort fortæller om os og hvad vi kan, samt lidt billeder.. Facebook er meget lettere at være mere personlig på, få folk til at føle sig unikke og godt behandlet, og så kan du være sikker på de kommer igen :)

Mvh

Fra Nuuk
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne anbefale dig at lave annoncer online, da dette kan føre til direkte salg

Hvis du har en facebook side for webshoppen/dit firma, kan du også oprette annoncer, som du kan målrette din målgruppe. Her kan du definere målgruppen både på køn, alder og geografisk, således at du kan ramme så tæt på din målgruppe som muligt. Budgettet kan du selv styre og du har mulighed for at få rigtig god statitisk også. En Facebook kampagne kan køre på både kort og lang sigt. 

Herudover vil jeg også anbefale dig at bruge Google AdWords, da rigtig mange har en tendens til at google sig frem til varer, inden at de køber det på nettet. Her skal du også ramme plet. Det gør du ved at definere søgeord, som passer til dine produkter og kundens behov. På lang sigt er dette en rigtig god investering, som løbende skal forbedres. 

Begge mulighed kræver konti, som du nok skal oprette, hvis du ikke har det i forvejen. 

Held og lykke

Jens 

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

ALLERFØRST skal du begynde og linke til din shop – jeg kan ikke finde nogle links, og derfor giver jeg hurtigt op. Brug eventuelt signatur muligheden her på Amino, for at indsætte link til din shop.

Lige som Christian påpeger, så vil jeg også anbefale dig at arbejde med din facebook virksomheds side. Det er forholdsvis nemt og gå til, og hvis du følger nogle af rådende her på Amino eller de andre marketingsforums, så skal du nok få noget op og køre ret hurtigt.

Derefter skal du kigge lidt nærmere på affiliate marketing, her er der igen mange guides og Aminoer der sikkert kan hjælpe dig godt i gang.

 

Når du er sammen med bekendte, venner og familie; så hør dem da lige om ikke de kender en, der kender en, som har en blog, som kunne være interesseret i at skrive lidt om din shop. Du skal dog ikke regne med noget gratis, og derfor tilbyder du et eller andet relevant til gengæld.

Du kan også få mere inspiration til markedsføring på vores blog og video blog. BAM 2 links! PLUS et mere i min signatur. Du kan ALTID finde min webside, hvis du vil vide mere om mig – kan du se ideen?

 

Mvh Thomas 

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Men har du gode produkter, så bliver din side liket, og jo flere likes, desto flere har set siden og kan dele.. samtidig med det kan du jo køre en lille "Del og like, for at vinde" kampagne :) på den måde får du folk til at dele.. 10 del bliver hurtigt til 100 del, på den måde :)

Jeg er enig langt hen ad vejen. Husk dog at fans generet udelukkende via konkurrencer er ligegyldige. De har kun liket for at vinde noget og det får du altså ikke loyale fans/kunder af. 

Det der med at køre 'del/like/kommenter' konkurrencer er fint. Bortset fra at det er hamrende ulovligt at betinge at folk skal dele for at vinde noget. Du må betinge et like eller en kommentar, men under ingen omstændigheder betinge at det skal deles. Det siger Facebooks regler. Det er hvad det er, men hvad langt mere alvorligt er, at det siger vores markedsføringslov også. Og den vil jeg meget nødigt på kant med. 

Summasumarum, tjek reglerne inden du går amok i Facebookland. Og husk at det ikke gælder om at have mange fans, men de rigtige fans. Det er klart at du skal have et vist minimum af fans for at det er indsatsen værd, men jeg vil til hver en tid hellere have 1.000 loyale fans, der interagerer med min side end 10.000 passive, der ikke genererer noget som helst. 

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tak for alle jeres svar:-).

Er der nogen der er godt inde i at oprette reklame på facebook?

Lidt pinligt her i 2014 men har ingen erfaring med facebook:-))).

M.v.h.

Helle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)