Den er ny og tillader faktisk gratis erhvervskonti til virksomheder op til 5 personer! Da vi i min virksomhed benytter os meget af backups i skyen, var dette noget som faktisk sparede os penge, da dropbox abonnentet kunne droppes :)
(Ja mit link er et referral link - men det gør at man får 5 gb ekstra, mens jeg også får 5 gb, altså får i 20 gb istedet for 15 gb, mens i også hjælper mit på vej) - [Referral link fjerns - Moderator]
Pointen med min post er mere at der er en god gratis cloud løsning, som gerne må bruges erhvervsmæssigt, med ganske fornuftige hastigheder!
Det link blev nu mere smidt fordi at man som ny registrering på denne måde får 20 gb frem for 15 gb. Så det var vel lige så meget plus for brugerne herinde, som det var til mig. Synes også at jeg var flink til at informere om det, da det slet ikke var i hensigt at udnytte foraet.
Igen kan jeg kun nævne at det er en af de eneste cloud tjenester jeg kender, som tillader gratis plads til virksomhedsbrug, samt hvor man kan lave fælles mapper hvor man deler pladsen.
Det link blev nu mere smidt fordi at man som ny registrering på denne måde får 20 gb frem for 15 gb. Så det var vel lige så meget plus for brugerne herinde, som det var til mig.
Referel links er IKKE velset herinde og de bliver slettet uanset hvad.
Hvis du har linket til en gratis service som du har prøvet med success så er det rigtigt godt. Vi alle er jo glade for gratis services :) Så må vi jo bare se om der er nogle der syntes at dit oprindelige indlæg er så godt nu så du får flere stjerner .
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
På trods af affiliatelinket, så må jeg erklære mig enig i at servicen faktisk virker ganske godt. Har prøvet den før, og selvom jeg ikke bruger den til dagligt, er den bestemt ganske udemærket. :)