Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero VS Billys Billing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter et regnskabsprogram.

Jeg skal importere varer fra udlandet - både EU land og ikke-EU land.

Jeg skal sælge igennem min webshop som igennem det kundeprogram udregner pris inkl og eksl. moms + den genere fakura til kunde via email.

HVad kan i anbefale? det skal være pisse nemt da jeg slet ikke er regnskabsnørd overhovedet!.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47195
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:50

Ud fra det du beskriver kan de bruges begge to - dog har jeg ikke helt gennemskuet den med webshop der generer faktura, for det kunne lyde som du behøver en API og så må du være specifik med hvilket program der er tale om, så BB kan svare om de har en API der kører sammen med netop det program - hvilket kunne bringe BB i spil frem for Dinero som nok er senere ude med API til webshop

Begge programmer kan bogføre importmoms men det er ikke en rigtig god ide at de bare bogfører det helt uden du aner eller forstår hvad der sker med IMPORTMOMS  som i linket.

I det hele taget, så er der ret stor sikkerhed for, at begge programmer vil kunne gi dig forkert årsresultat stadigt, hvis du har ting med delt moms, 0 moms eller 1/4 moms og andet, så jeg ville nok, ud fra det du beskriver, finde en der måske bare i begyndelse, en gang i kvartalet løb dine bilag og din bogføring igennem - via scan og delt dropbox folder f.eks. og med adgang til dit bogføringsprogram, så du ikke kommer galt af sted.

Søg evt en sådan med 3 gratis uforpligtende tilbud på www.agera.dk eller hør om nogen melder ind

Husk importregistrerings krav for import til videresalg fra uden for EU

vh

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:58
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47195
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:01

Du mangler måske lige Dinero i din liste trods alt. Det er godt nok nyere men med 16.107 tilmeldte brugere i skrivende stund (nok ikke alle aktive) er det vel værd at ha med på din gode liste

vh

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 18:36

Selv har jeg altid brugt Economic og aldrig været utilfreds med det. Dinero ser bestemt lovende ud, men jeg orker nu ikke at flytte. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:55

Hej Henrik, 

Jeg vil da selvfølgelig anbefale dig at kigge forbi www.bogført.dk . Nemt, hurtigt og enkelt.

Her kan du også oprette en gratis bruger og se om systemet kunne være noget for dig Smile

Held og lykke med det hele, og god onsdag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)