Hej Aminoer Jeg har gennem længere tid overvejet om jeg skal finde en partner der kan indgå i min virksomhed og være med i den daglige drift, jeg har forrygende travlt og der er simpelthen ikke timer nok i døgnet til at jeg kan følge med mere. Jeg har samtidigt også tænkt om jeg bare skal forsætte som nu, og så ansætte et par hænder mere og så er problemet løst - for nu! Men hvordan finder man den "rigtige" partner? Jeg ved ikke hvor jeg skal søge henne, og den nemme vej er derfor at ansætte. Jeg håber der sidder nogen der ude, som kender svaret og kan hjælpe mig videre. De bedste hilsner Brian Siig |
Først og fremmest skal du finde ud af hvad du vil have ud af at få en partner frem for at ansætte en.
Derefter at finde ud af hvilke kompetencer en evt. partner skal have. Skal de være ligesom dine? Skal det være kompetencer du ikke har? osv.
Derefter skal man ud og snakke med folk. Jo flere du snakke med, des nemmere er det at finde en man clicker med.
Et godt sted at søge er i dit netværk. Find ud af om du kender nogen eller dem du kender kender nogen, som vil være en god partner. Alternativt her på Amino. Netværksmøder, branchemesser osv.