Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man den "rigtige" partner til at indgå i sin virksomhed?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  BOX2DAY ApS Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har gennem længere tid overvejet om jeg skal finde en partner der kan indgå i min virksomhed og være med i den daglige drift, jeg har forrygende travlt og der er simpelthen ikke timer nok i døgnet til at jeg kan følge med mere. Jeg har samtidigt også tænkt om jeg bare skal forsætte som nu, og så ansætte et par hænder mere og så er problemet løst - for nu!

Men hvordan finder man den "rigtige" partner? Jeg ved ikke hvor jeg skal søge henne, og den nemme vej er derfor at ansætte.

Jeg håber der sidder nogen der ude, som kender svaret og kan hjælpe mig videre.

De bedste hilsner

Brian Siig

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest skal du finde ud af hvad du vil have ud af at få en partner frem for at ansætte en. 

Derefter at finde ud af hvilke kompetencer en evt. partner skal have. Skal de være ligesom dine? Skal det være kompetencer du ikke har? osv.

Derefter skal man ud og snakke med folk. Jo flere du snakke med, des nemmere er det at finde en man clicker med. 

Et godt sted at søge er i dit netværk. Find ud af om du kender nogen eller dem du kender kender nogen, som vil være en god partner. Alternativt her på Amino. Netværksmøder, branchemesser osv.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:51

kommer vel an på hvor din virksomhed skal føre hen af du kan. jo skrive hvad du søger i en partner her i tråden 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:27

Brian Siig:
Men hvordan finder man den "rigtige" partner?

Jeg har bedst erfaring med direkte kontakt.
Jeg er nogle gange selv blevet kontaktet af nogen, som gerne ville have mig som partner på grund af mine kompetencer, og som havde en god idé til et setup for partnerskabet.
Jeg har også selv kontaktet partnere til konkrete projekter.

Når jeg har forsøgt mig med at søge partnere bredt, har jeg ikke fundet den, jeg har ledt efter.
Dog er jeg netop nu i færd med at indgå et partnerskab i et projekt med én, som har responderet på en lidt bredt forumleret søgning. Vi har holdt møde og er i gang med at løse den første opgave i fællesskab for at se, om samarbejdet holder. Og det tegner faktisk rigtig godt.

Hans 

Tilmeldt 7. Jan 14
Fra  BOX2DAY ApS Skrevet kl. 14:10

Det jeg søger mest efter i en partner er helt klart at vedkommende skal stå for den videre udvikling og programmering af vores systemer, så jeg kan bruge mere tid på vores medlemmer.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:39

okay så du søger en programmør så skal du måske også fortælle lidt om hvilken program det er hjemmesiden er i eller hvilken sprog du skal bruge. osv osv

Tilmeldt 7. Jan 14
Fra  BOX2DAY ApS Skrevet kl. 15:19

Hej Hans

Det lyder rigtig spændende med dine projekter.

God ide med at få løst nogle fælles opgaver og se hvordan det går, inden i går videre med et evt. partnerskab.

De bedste hilsner

Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)