Hold dig heller mere neutral ellers vil potentielle kunder måske blafre lidt da folk normalt ikke bryder om at blive fortalt hvad de skal tænke eller synes.
Jeg er klar over at det er et meget lille problem, men detaljer gør meget i mine øjne.
Jeg synes der er lidt for mange irriterende annoncer på siden. Det er fair nok med annoncer, men når det ikke er det primære du "sælger" på hjemmesiden, synes jeg de skal implementeres flottere.
Måden teksten er sat op på irriterer mig lidt med de forskellige størrelser, kursiv, fed osv. :-)
Udover dette, er der stadig nogle små strofer fra WordPress der mangler at blive oversat til DK.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
TAK for jeres svar. Jeg har lavet rettelser og især det med at lægge reklamerne pænere ind har jeg arbejdet med. For det var rigtigt, at det trængte de bestemt til. Var vist bare blevet så begejstret over det med man kunne tjene penge på reklamer på hjemmesiden. For det kendte jeg ikke til for et par måneder siden.