Hej allesammen jeg står i den "uheldige" situation at jeg blev fritstillet d 1 2014, grundet for lidt arbejde i serviceafdelingen og aarhus området som jeg kørte i. jeg arbejde som servicemontør i vindmøllebranchen 1,5 år, og før det var jeg automekaniker i 10 år. jeg har også sat lejligheder istand og været med til renovering af nogle huse. Jeg har altid gerne villet være selvstænding, dog ikke inden for de 2 ovennævne brancher, da det er lidt for bøvlet:) jeg står nu lidt i den situation hvor jeg enten skal starte noget selv eller få rejse arbejde som servicemontør i møllebranchen, stod det op til mig valgte jeg klart og starte noget selv. Da jeg nu godt kan lide og være i Danmark:) men jeg vil gerne starte noget med en anden så vi er 2, der kan sparre med hinanden, jeg kan lidt af hvert og tror på alt kan lade sig gøre. eks på start af virksomhed kunne være indenfor. tag, varmepumpemont,vinduer-døre, solceller, alarmer. eller hvad det nu måtte være, skriv til mig hvis du går med lidt de samme tanker, så høre jeg gerne fra dig. jeg bor selv i Aarhus:) flemmingkallesoee@gmail.com |
Hej Flemming!
Held og lykke med det.
Jeg har været selvstændig håndværker i 4 år. Ofte tænkte jeg at det ville være rart at have haft makker. Selv om jeg havde gode folk ansat ville det nu have været godt at have haft en at deles om ansvaret med.
Der er sikkert mange fælder, men jeg håber du finder en god partner. Jeg tror I får mest ud af det hvis I er meget forskellige, og formår at vende det til noget konstruktivt :-)