Hej Amino'er Jeg søger en som kan sætte mig ind i Moms, regnskab og told. Jeg har idag et trading firma, hvor jeg importere vare fra ikke EU lande. Også har jeg en hjemmeside hvor jeg sælger dem. Men da der er kommet godt gang i det, kan jeg ikke overskue at sætte mig ind i alt dette ved at læse mig frem til det. Så nogle timers undervisning ville være helt perfekt. Og evt. et fast samarbejde med hensyn til bogføring af alt. Mvh Morten Jensen |
HERINDE kan du finde links til rigtigt meget - og HER lidt helt grundliggende let forklaret moms og skat men det skal jo erkendes, at det kræver lidt læsning
Husk du skal være importregistreret for at importere fra uden for EU til videresalg
Skriv evt hvor du bor hvis du vil sidde sammen med den der underviser, og ellers skype, men det er nu ret meget at skulle dække via skype - sådan helt almindeligt samlet undervisning. www.regnskabsskolen.dk er en rigtig god mulighed for at melde sig til kursus
Skriv også hvis du har et bogføringsprogram, eller vil evt køre www.dinero.dk eller har en eller anden preference og endeligt kan med de oplysninger søge bogholder via www.agera.dk
god vind med det John Hannover