Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp til regnskab, Moms og Told.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Smartetilbud.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger en som kan sætte mig ind i  Moms, regnskab og told.

Jeg har idag et trading firma, hvor jeg importere vare fra ikke EU lande. Også har jeg en hjemmeside hvor jeg sælger dem.

Men da der er kommet godt gang i det, kan jeg ikke overskue at sætte mig ind i alt dette ved at læse mig frem til det.

Så nogle timers undervisning ville være helt perfekt. Og evt. et fast samarbejde med hensyn til bogføring af alt.

Mvh

Morten Jensen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HERINDE kan du finde links til rigtigt meget - og HER lidt helt grundliggende let forklaret moms og skat men det skal jo erkendes, at det kræver lidt læsning

Husk du skal være importregistreret for at importere fra uden for EU til videresalg

Skriv evt hvor du bor hvis du vil sidde sammen med den der underviser, og ellers skype, men det er nu ret meget at skulle dække via skype - sådan helt almindeligt samlet undervisning. www.regnskabsskolen.dk er en rigtig god mulighed for at melde sig til kursus

Skriv også hvis du har et bogføringsprogram, eller vil evt køre www.dinero.dk eller har en eller anden preference og endeligt kan med de oplysninger søge bogholder via www.agera.dk 

god vind med det John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Smartetilbud.dk Skrevet kl. 17:03

Hej John.

Først og fremmest tak for dit svar.

Ja ved godt man kan læse sig til stort set alt omkring det, men må indrømme at jeg ikke har tid og overskud til det.

Så det bliver vejen hvor jeg betaler mig fra det.

Har et bogføringsprogram e-conomic.

Morten.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:08

det kan jeg sagtens forstå. Det bedste er jo nok så ex via www.agera.dk at finde en ekstern bogholder som kan få scan af dine bilag og tilgang online til regnskabsprogrammet, og for sikkert ikke ret mange penge, kan stå for din bogføring, moms og regnskab (og gi dig tallet til skat) Så slipper du for at sætte dig ind i så meget, og kan fokuserer på selve forretningen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 18:26

Jeg vil gerne være behjælpelig. Send mig en PM.
Min timepris er lav og konkurrencedygtig.
Mvh
Thomas Jørgensen
Revisor HD(R)

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)