Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense godkendelse... vi taler år...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For ca. 1,5-2 år siden søgte jeg om at få Adsense på RejseTanker.dk. men umiddelbart efter fandt jeg det ikke interessant alligevel. Nu er jeg i mellemtiden alligevel blevet interesseret i at få det implementeret på portalen, Men ak, godkendelsen fra jeg søgte sidste gang, er endnu ikke gået igennem....?

Kan det evt. tænkes at Adsense ikke bliver godkendt før, en HTML kode er "placeret" på portalen? I så fald, hvor finder jeg den kode? Det eneste jeg kan se/gøre med Adsense på min Googlekonto er at se dette billede:

Jeg kan ikke gå ind i nogen indstillinger eller noget som helst andet, for enten at starte forfra med min ansøgning, finde koder eller på anden måde få noget mere info.

Hvad pokker gør jeg for at få dette til at virke/blive godkendt?

De bedste hilsener

Charlotte

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 16:06

Har du mulighed for at indsende ansøgningen igen?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:27

Nope, jeg må/kan ikke ansøge samme web adr. igen :( Har prøvet!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:37

Noget jeg gjorde i sin tid for at få AdSense, var at oprette en blogspot blog, smide lidt indhold ind og ansøge. Der gik ikke ret lang tid før jeg var godkendt. Jeg ved ikke om det er fordi de godkender sider lavet igennem deres eget blogsystem hurtigere end andre, men det kunne måske være værd at prøve?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 17:02

Jonas:
Noget jeg gjorde i sin tid for at få AdSense, var at oprette en blogspot blog, smide lidt indhold ind og ansøge. Der gik ikke ret lang tid før jeg var godkendt. Jeg ved ikke om det er fordi de godkender sider lavet igennem deres eget blogsystem hurtigere end andre, men det kunne måske være værd at prøve?

Det kan ikke være det der er galt. Der er masser af indhold på RejseTanker.dk - Vi har både Blogs, Forum og Rejsetips samt meget mere, så det kan ikke skyldes manglende indhold - og det er jo heller ikke sådan at jeg er blevet afvist, som jeg kan læse andre er pga. Googles politikker. Herudover kører "alle" jo med Adsense, så det kan heller ikke være fordi de kun godkender deres eget blogsystem.

Så der må været et eller andet galt?

Charlotte

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at sætte en annoncekode ind på dit site. Det gør du under "Mine annoncer" - hvor du opretter en ny annonce, og den kode sætter du ind der hvor du ønsker annoncen vist.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:32

Her er en oversigt over tilmeldingsprocessen:

https://support.google.com/adsense/answer/10162?hl=da&ref_topic=1391540&rd=1

Det er måske step 3 som du mangler (Som Sofie siger).

Om step 3:

Når vi har bekræftet dine oplysninger, kan du oprette din første annonceenhed og placere annoncekoden på den webadresse, du har angivet i din ansøgning. Sørg for at placere annoncekoden på en webside, som har en del trafik.

Du får kun vist tomme annonceenheder på dit website, indtil du er blevet godkendt i anden omgang, og vi har aktiveret din AdSense-konto fuldt ud. Der vises også en rød bjælke øverst på din konto, hvor der står, at kontoen stadig er under gennemgang.

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:26

Hej Charlotte, ang Adsense, jeg synes det nemmeste måde at få en account hvis man ikke har en rigtigt hjemmeside, er igennem youtube. Jeg fik min i løbet af en af et par dag uden at  brug så meget tid på. Jeg opretede en account på youtube, uploadet en video optagelse ang nytårsaften, under redigering sættede jeg flueben på at jeg ville tjenne penge på videon, og derefter i youtube under intægt instillinger, trykkede efter adsense, blev vidersent til Adsense linket og blev spurgt om jeg ville oprette en ny adsense account eller bar bruge Youtube account, Jeg brugte den samme account som Youtube og logget på, og så trykkede jeg bar ansøg. Bang efter 2 dag har jeg Adsensse. Har prøvet 2 gang det her, og det har virket begge gang. :)

Mvh Dan 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:18

Sofie :
Prøv at sætte en annoncekode ind på dit site. Det gør du under "Mine annoncer" - hvor du opretter en ny annonce, og den kode sætter du ind der hvor du ønsker annoncen vist.

Problemet er at jeg ikke har (har fået) en annoncekode, - hvor får/finder jeg den? Jeg kan intet gøre under Adsense på min Googlekonto - men jeg tror I har ret, det er "bare" det som mangler....

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 10:03

Charlotte Gade:
Problemet er at jeg ikke har (har fået) en annoncekode, - hvor får/finder jeg den? Jeg kan intet gøre under Adsense på min Googlekonto - men jeg tror I har ret, det er "bare" det som mangler....

Hvis du kigger på den øverste menu, ude til venstre står der "mine annoncer". Der skulle du gerne kunne klikke. Og dernæst klikker du på "Ny annonceenhed". 

Dér opretter du din annonce, vælger design og layout og når du har gjort det, klikker du på "gem og hent kode" - og så popper koden op, som du så kopierer og sætter ind på din hjemmeside.

Håber du får det til at virke :) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)