Hej Aminos, Det er mit håb at een af jer derude sidder med svaret på mine booking system udfordringer. Sidste år lancerede jeg en ny hjemmeside og et booking system til min virksomhed som udlejer segways. Siden hedder www.copenhagensegway.dk. Umiddelbart synes jeg selv at jeg har fået en flot hjemmeside selvom der vist ikke er lavet speciel meget SEO på den. Jeg er dog meget ked af min bookingsystem. I stedet for at få et nøglefærdigt bookingsystem plug in så var min hjemmeside leverandør ret overbevist om, at de selv burde programmere mit bookingsystem. Det har jeg fortrudt mange gange siden. Det var en laaang process med mange mange fejl og justeringer. Nu har jeg så et system som delvist fungerer men det er meget ufleksibelt for der skal omprogrammeres hver gang at jeg ønsker en lille ændring. Det er både dyrt og besværligt. Nu står jeg alligevel overfor at skal lave ændringer i systemet og få inkluderet en betalingsløsning. Selv om det nuværene system har kostet penge, blod, sved og tårer så har jeg mest af alt bare lyst til at droppe mit nuværende system og få et "nøglefærdigt" system i form af en slags plug in som jeg ved bare altid er up and running. Er der nogen af jer derude der har den rigtig løsning til mig ?? |
Hej Morten
Vi har et booking-system i produktsortimentet som jeg mener kan klare den funktionalitet du har på din nuværende hjemmeside. Et eksempel kan ses her: http://www.loosenup.dk/center-for-velvaere/booking/holdoversigt/
Modulet er skrevet i typo3, og kan sagtens implementeres oven på dit nuværende system.