Hej jeg har kigget lidt rundt på nettet, og kan ikke rigtig finde en leverandør af playsation 4, fandt et sted men der skulle de ha 3500 kr for en og det synes jeg godt nok var mange penge så håber der er nogen her inde som kan hjælpe mig med en hjemmeside på hvor man kan se deres ting og self skal de ha playsation 4
Jeg ejer prissammenligningssiden http://billig-ps4.dk, hvor den billigste pris lige nu er 3595 kr. hos Webhallen
Hvis du vil have den endnu billigere, så vil jeg anbefale dig at vente en måned eller to. Lige nu er efterspørgslen nemlig langt større end udbuddet, hvilket gør at prisen er relativ høj. Dog vil jeg mene at omkring 3500 kr. er en ret fin pris.
Jeg kun bekræfter det som Martin siger. Arbejdede på et tidspunkt i en butik der solgte spilmaskiner, og der fandt jeg hurtigt ud af at det ikke var maskinerne man tjente sine penge på. De blev tit solgt med 1 kr. fortjeneste eller mindre. Så den pris du oplyser lyder ikke meget forkert. Ellers ville jeg nok ringe til Playstation Danmark og få oplyst en leverandør. Du kan se deres oplysninger her.