Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop går i luften. Feed back ønskes !!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino bruger

Ønsker jeers mening om den ny op startede webshop, som går

i luften her om en uges tid.

Mangler stadig at indsætte logo, men ville bare gerne høre om farve valg, knapper osv. 

ser godt ud ?

http://smartclipper.biz/websites/sennicksen/

Tak for jeres hjælp

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:30

Først og fremmest, ganske fin start.

Hvis jeg skulle komme med et forslag, så er det at få lidt mere variation i farverne, så du kan udnytte blikfanget bedre. Og din "læg i kurv" knap er ret skjult ved forside og produktoversigten - Den ville jeg foretrække var synlig. :)

Ellers fint - God vind med det!

Fra Københav
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:32

Det ville jeg overveje 

Taak :)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:42

Det ser godt ud, men jeg synes det virker ulogisk at menuen er midt på siden. Jeg skulle lede efter, hvor jeg kom videre på siden. Konventionen er at menuen er i toppen eller venstre side - så det er der brugerne leder efter den. 

Og så ville jeg overveje om den slider virkelig er nødvendig - ofte konverterer du meget bedre, hvis du ikke har en stor slider der fjerner fokus fra det det hele handler om - nemlig dine produkter.

Det var lige mit lille input. Held og lykke med shoppen.

\Mikkel

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 13:22

Hej,

Jeg syntes den ser sku meget fin ud, dog er knapperne info og alt gemt for meget. Om Os billedet virker ikke i opera browseren. Måske check om side ser ok ud i alle browser som I.explorer, chrome, opera, firefox og safari, det er nok dem der bliver brugt mest. 

Farven er fint syntes det passer til det du sælger/der der er på forsiden. Der mangler også nogle tekster fks. Om OS.

ellers er der ikke meget jeg kan se fra ak klikke igennem shoppen.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 14:18

Hej.

Synes det er en flot shop, men jeg ledte længe efter en menu. Den fandt jeg så under slideren på forsiden. Overvej at smide menuen op over slideren i stedet for, det ville gøre det mere overskueligt for de besøgende at navigere rundt på siden. 

Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)