Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidens mus. Ergonomisk, smart, og præcis

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går i øjeblikekt og er i den allerførste startfase af at udvikle en mus til pc/mac som er ulig noget der endnu er set. Problemet er dog at jeg mangler nogle væsentlige kompetencer som jeg er nødt til at hente ude fra.
Det drejer sig om hardware design/udviklingen, samt software programmeringen.

Jeg er selv villig til at investere de penge jeg er i stand til, samt har jeg salgserfaring fra tidligere jobs.

Hvis nogle har nogle kompetencer de kan byde ind med, og som gerne vil høre mere, så skriv enten her eller i en besked :)

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved er et hårdt marked, men jeg har tænkt mig at angribe det på en lidt anden måde end mere eller mindre alle andre gør. Selve "designet" på musen er Ander ledes end alt hvad jeg kan finde på markedet. Det er i hvert fald ikke lykkedes mig at opspore noget der fungere på den måde.
det er en udformning på yderdelen af musen som gør at det går meget mere i spænd med den måde vi natur ligt bruget vores krop.

altså det jeg vil konkurrere på er ikke indmaden, hvilket burde gøre det nemmere/billigere at komme ind på markedet.

produktet vil mest henvende sig til kontor folk, og ikke gå gamere og private. Indmaden kan egentlig sagtens være færdige dele som er købt i den høje mellemklasses kvalitet, og derefter installeret i mit "cover".

jeg har overvejer Kickstarter, men det er lidt besvær ligt at skulle have en person fra engang eller USA, og så oprette bank konto derovre osv. Men det er bestemt ikke udelukket i forbindelse med finansiering og eksponering.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)