Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsform?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino,

Hvis man nu er 3 personer det på tænker at starte virksomhed sammen, er der så nogen som helst mulighed for at komme uden om APS, IVS eller A/S hvis man skal sikre sig lige store andele i virksomheden. Er det muligt at skrive sig ud af det, hvis man feks stifter en enkeltmands eller anden form for virksomhed, og det skal fremgå at man skal dele sol og vind lige, eller blir det noget rod?

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 22:47

I kan lave et I/S. I interessentkontrakten kan i skrive hvordan fordelingen skal være.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:48

Enkeltmandsvirksomhed er kun én person, men der findes jo I/S som skulle kunne laves hvis man er to eller flere :) Ellers er der SMBA mener jeg det hedder :) der er et par muligheder, men kender ikke noget til dem :) Det gav dig dog lidt mere at læse om kan man sige :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

SMBA har du ikke kunne stifte siden 1/1 2014.

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 21:19

Ok tak for for svar, tror jeg vil gå videre med et I/S så.  Er der nogen der ved om man kan omdanne en enkeltmandsvirksomhed til et I/S?

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:20

En enkeltmandvirksomhed skal lukkes ned (eller sættes på stand by) og der skal oprettes ny I/S som får andet CVR nummer. Har du aktiver der skal med over i I/S skal de sælges over til det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)