Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskudt skat i selskab - ide i at købe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Er det noget fornuft i og købe en ApS med udskudt skat på 450,000 og hvor ligger fidusen hvis det er michael

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 14:39

Hvis du med udskudt skat mener skattemæssigt underskud til fremførsel så betyder det at selskabet ikke skal betale skat af de første 450.000 kr.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:50

Men Thomas   køber får da ikke generelt lov at trække den udskudte skat fra eller hvordan er det med det - den mistes vel ved et salg til 3.part? der er vel ikke fordel ved at købe et underskud hvis ikke det er helt samme drift man forsætter - man kan ikke bare købe selskabet og lave noget andet i det og så stadigt udnytte underskuddet - som jeg tror er det trådstarter leder efter

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 14:59

Cookie - John Hannover:

Men Thomas   køber får da ikke generelt lov at trække den udskudte skat fra eller hvordan er det med det - den mistes vel ved et salg til 3.part? der er vel ikke fordel ved at købe et underskud hvis ikke det er helt samme drift man forsætter - man kan ikke bare købe selskabet og lave noget andet i det og så stadigt udnytte underskuddet - som jeg tror er det trådstarter leder efter

vh

Det er rigtigt John. Spørger kan læse om det her ---> http://www.tax.dk/jv/cd/C_D_2_4_5_2_2.htm

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Nagaland Danmark Skrevet kl. 15:52

Jeg ved godt det man stifter osv, jeg havde også hørt det med 3 part, også lidt det jeg ikke forstår hvorfor man sælger osv 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)