Hej. Nogen der ved hvor BillysBilling's API blev af? |
Carsten Kvist:Hej.
Nogen der ved hvor BillysBilling's API blev af?
Hvad mener du med at det er væk?
Hvad mener du med at det er væk? |
Ganske simplet... Det svarer ikke! - Det ser ud til at de er ved at lægge hjemmeside om, men altså, man fjerner da ikke bare sin integration fra andre programmer! Der kommer simpelthen ikke svar på API-kald! |
Næ du har ret, tjekkede lige mine systemer, alle svare ikke længere. Har du skrevet til BillysBilling? * Går ud fra det er i forbindelse med lanceringen af V2 at det ikke virker, men det er bare et gæt. |
Det tror jeg også. Men det er lidt svært at tage den seriøst, når de bare, uden forudgående varsel, fjerner integrationen. Der burde være kommet information om, hvornår det er oppe igen. - Intet er kommet frem. Det viser, at de ikke mener det skal opfattes som andet end legetøj, ikke noget man kan forvente virker! -Det synes jeg ikke er godt! |
Hej Carsten og Kim Vi havde et udfald på API'et her til morgen. Det blev løst for omkring 7 timer siden. Vi beklager selvfølgelig nedetiden. Vi opfatter ikke os selv som et legetøj. Vi forventer ekstrem høj oppetid af os selv, og vil levere den bedste service på alle fronter. Vi arbejder på at få bedre rapportering omkring status af API'et. Noget a la https://status.github.com/ Skriv endelig direkte til mig på sebastian@billysbilling.com, hvis I skulle have nogle spørgsmål. Ha' en rigtig god weekend. Sebastian (fra Billy's Billing) |