Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af brugt iPhone/smartphone

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge en iPhone/smartphone til test af særligt browsere og vil købe en brugt mobil til formålet. Skal hverken bruges til email, spil ... eller som telefon for den sags skyld.

Hvad skal man være opmærksom på ved at købe en brugt mobil? Jeg forestiller mig

- tjekke kvittering

- ikke SIM-låst

- Hukommelse (16/32, andet)

Hvor gammel må den være, før den er udfaset, 2-3 år?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 23:04

Hej Poul,

Hvad angår iPhones, så er det min opfattelse, at 4'eren lige så stille er ved at dø ud, som 3gs'eren allerede er. Men skal du blot bruge den til test af websites på mobile enheder, så er en 4'er vel rigeligt for dig, tænker jeg. Det bør ikke være noget problem at finde en flot og velholdt 4'er i omegnen af 1100-1200 kroner, hvis man leder lidt. Og skal du som sagt kun bruge den til browsere, så er 8GB vel i grunden rigeligt for dig.

Det er jo som hovedregel altid en god ide at få en kvittering ved køb af en brugt mobil, så man er sikker på, at den ikke er stjålet, fundet eller lignende.

Det er også en god ide at finde en der ikke er sim-låst. Det er de fleste dog ikke, så det bør ikke være noget problem. Skulle den alligevel være sim-låst, så er det blot at kontakte teleselskabet, så plejer de at være flinke til at låse den op.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07

Okay tak for det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)