Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook reklamer, hjælp.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en facebook gruppe på facebook. Jeg vil gerne lægge nogle reklamer op på den, så jeg kan tjene nogle penge. Er der nogle som kender nogle gode hjemmesider hvor jeg kan få nogle reklamer fra, som jeg kan putte på min facebook og tjene en lille smule. Da min gruppe er engelsk, skal det helst være nogle engelske reklamer.

Vil også rigitg gerne vide hvordan man bruger dem bedst, så jeg får mest muligt ud af det 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 18:03

Hej GuldGryn

Tænker du på reklamer som i de reklame blokke du finder på facebook i siden, og i dit newsfeed. Så er det reklamer facebook selv står for, det vil siges ikke noget du selv kan påvirke imod andre.

Vil du derimod selv reklamerer/promoverer nogle andre gennem posts du selv slår op, skal du lede på Amino efter folk der har styr på Affiliate marketing.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 18:19

Tjek denne her side ud, den siger alt om det.

Tjen penge på facebook 

Mvh

Matt

Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 18:32

Hej

Det jeg gerne vil er at hvis jeg lægger et billed op. og jeg så skriver i texten 

Vind en iphone 5S - Også et link

så vil jeg gerne vide hvor man kan få det link fra. også hver gang der er en der trypper på linket, eller melder sig til konkurrence, at jeg så vil få nogle penge

Tak for hjælpen

Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 00:36

hvilken side?

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:56
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:05

Hej GuldGryn, ved ikke om du kender Clickbank.com men der kan du oprette en bruger, og vælge at reklamer produkter som du har lyst. Hvis det lykkes dig, kan du tjene rigtig mange penge, Op til 75% af salgsprisen kan du få på nogle produkter, ved godt du spurgt om reklamer, men det her kunne og være en god tilbud. Dan

Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 15:57

Hej 
Jeg har selv en bruger på clickbank, men jeg syntes det er rigtig svært at få folk til at købe et af deres produkter. men mange tak for hjælpen 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:21

Prøv maxBounty. De har rigtig mange Engelske kampagner i alle mulige former. Den eneste hage er, at du bliver ringet op af en derfra inden du godkendes, og da de er placeret i Canada, bliver du vist også trukket lidt for det. Men rigtig godt program ellers.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)