Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til woocommerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg har brug for noget hjælp til at indsætte produkter korrekt på min woocommerce shop. Jeg kan sagtens indsætte dem, men de kommer ikke til at stå i den rækkefølge jeg ønsker. Så hvis der er en woocommerce mand derude der vil hjælpe i 5 min vil jeg sætte stor pris på det.

Mvh

Alexander

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:39

Er ikke nogen ørn til Woocommerce endnu, men du kan give produkterne rækkefølgenumre under punktet ADVANCED under det enkelte produkt.

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:07

Det burde kunne gøres meget nemt ved at gå ind under Produkter > Sorter produkter (den er ved siden af "Alle" og "Udgivne" lige over tabellen med produkter).

Tilmeldt 21. Aug 12
Skrevet kl. 16:16

Det virker desværre ikke. Jeg er næsten sikker på at jeg sortere dem som jeg vil ved at ændre i deres id, altså produkt-id.

Ved du om jeg kan ændre et produkts id i Woocommerce som jeg vil? Hvis ja, hvordan?

Mvh

Alexander

Tilmeldt 28. Jun 13
Skrevet kl. 16:34

Nej, så skal du ind og ændre dem i databasen. Det kan godt være dit tema har overtaget sorteringen, men prøv at tjekke WooCommerce > Indstillinger > Katalog > Default Product Sorting. Hvis den ikke er det, så sæt den til "Default...".

Tilmeldt 21. Aug 12
Skrevet kl. 16:41

Det hjælper stadig ikke.. Det handler om hvilke produkter der skal vises på forsiden, hvis det gør nogen forskel. Jeg har maks. 3 produkter der kan vises på forsiden hvor jeg så vil vælge hvilke 3 der skal være på forsiden. Det er jeg ret sikker på at jeg kan styre via produkt-id, men det er ikke så ligetil når man ikke mestrer kode?

Mvh

Alexander

Tilmeldt 28. Jun 13
Skrevet kl. 16:47

Det er ikke helt optimalt bare at ændre produkterne ID. Kan du ikke skrive et link til din side og/eller det tema, du bruger?

Tilmeldt 28. Jun 13
Skrevet kl. 16:59

Jeg svarer lige på din PB her i tilfælde af, at det skulle hjælpe andre. 

Prøv at gå ind i "Produkter" i WooCommerce og så fjern stjernen ud fra de produkter, der er på forsiden nu, og slå den til for de produkter, du gerne vil have på forsiden.

Tilmeldt 21. Aug 12
Skrevet kl. 17:01

Det har jeg prøvet, hjælper desværre heller ikke..

Mvh

Alexander

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)