Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et Aps med to forskellige bankkontoer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Homei Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har etableret et aps som skal stå for to forskellige projekter. Det første engros køb og salg og det andet, at drive en kiosk. Nu står jeg og er i tvivl om en bank konti er nok. Om jeg skal oprette en separat konto til kiosken så det bliver nemmere at holde styr på cash og ikke blande de to projekter. Må man det? og er der ulemper/fordele ved det?

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 12:16

En bankkonto er nok. Men det er måske rart med 2. En til hver. Ligesom du selv skriver, så er det lidt mere adskilt.

Du må have lige så mange bankkonti du vil :)

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46628
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man må absolut hvis banken er med og det ville jeg tror hvis du har EN allerede.

Jeg ville dog mene, det giver mere adm. bøvl og jeg ville vælge et regnskabsprogram der kan lave sagsregnskab OG afdelingsregnskab (ex visma/summa i enterprise versionen) så det er let at føre regnskab for hver afdeling for sig

At føre regnskab via to bankkonti er langt mere besværligt og upræcist, end at føre det via et delt regnskab.

Du må som allerede svaret, ha alle de bankkonti du vil.

Skal du ha det helt separeret kan du få to SE numre, men igen er det langt mere adm. end at ha et regnskabsprogram der let kan vise de to afdelinger hver for sig ved tryk på enkelt knap

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Homei Skrevet kl. 17:01

Mange tak for de hurtige tilbagemeldinger!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)