Hejsa folkens! Mvh |
Du må købe varer ind og forberede, men jeg ville afholde mig fra reklamer hvis ikke du gør klart, at du starter 1/2. Du kan sikkert skyde dagen frem i CVR registreringen hvis det er vigtigt. Du må ikke udføre noget før du er momsregistreret som kunne medføre at du skal fakturere noget før du er momsregistreret, for så vil du skulle ud med regning uden moms og alt du måtte skaffe inden opstart - fra visitkort til reklame - vil nu miste momsfradraget
Ryk dato frem eller vent med salg til du har dit CVR OG har din momsregistrering på plads
Du kan roligt gå igang med Dinero og kigge i programmet MEN lad være med at test bogføre hvis ikke du har et test firma at gøre det i, for selv om du kan "slette" bogføringer, vil det kunne give rod når du skal ha hjælp med regnskab, men kigge, indægge en faktura osv - er OK så længe du ikke godkender tingene men siger annuller når du har testet.
Jeg ved ikke om man kan ha mere end en virksomhed mere i Dinero. Hvis du kan, så er det jo let at lave test virksomhed og lege med, og så en dinero til dit rigtige projekt - det ville være rart. Alternativt hvis man kunne tage sikkerhedskopi af dinero inden start, og så lege alt det man havde lyst til, og så 31/1 genskabe den helt tomme sikkerhedskopi og starte med et totalt tomt regnskab igen 1/2
vh John H