Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - modtagerfelt (justering)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er det langt fra alle mine kunder, som har mailadresse (jeg kender den ihvertfald ikke altid), og derfor sender jeg fakturaer i ny og næ med et rødt postbud. Og første gang er nu - og jeg ser at kundens navn er placeret temmelig højt oppe i ruden på kuverten, hvilket gør at det stort set ikke kan læses. Adressen er fin, men er det muligt at justere højden på faktura-designet, lige hvad angår modtagerfeltet ? Hele feltet kan godt tåle at komme 10mm længere ned på siden. Jeg bruger Relief C5 kuverter (passer til halv A5) - helt almindelige modeller fra kontorforsyningerne. Min printer er indstillet helt almindeligt uden noget zoom osv. 

Sov godt :)

Rudi

Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 20:55

Er det kun mig, som ser det ? Er der ingen, der sender faktura ud via snail mail længere ??

Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 07:21

Jeg har stadig dette problem... Nogen der har et bud på hvad hulen der går galt ? 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:22

Jeg kender desværre ikke svaret, men følger lige med. Har du prøvet at skrive til supporten?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:31

Jeg har tippet Dinero Support, der svarer i dag.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:43

linkmanden:

Hej

Nu er det langt fra alle mine kunder, som har mailadresse (jeg kender den ihvertfald ikke altid), og derfor sender jeg fakturaer i ny og næ med et rødt postbud. Og første gang er nu - og jeg ser at kundens navn er placeret temmelig højt oppe i ruden på kuverten, hvilket gør at det stort set ikke kan læses. Adressen er fin, men er det muligt at justere højden på faktura-designet, lige hvad angår modtagerfeltet ? Hele feltet kan godt tåle at komme 10mm længere ned på siden. Jeg bruger Relief C5 kuverter (passer til halv A5) - helt almindelige modeller fra kontorforsyningerne. Min printer er indstillet helt almindeligt uden noget zoom osv. 

Sov godt :)

Rudi

Hej Rudi.

Så har jeg lige forsøgt at udskrive en faktura som kan anvendes kuverter.

Jeg gjorde således :

salg -> find faktura -> download -> udskriv denne PDF

Husk at du ikke må have pillet ved printer indstillinger. F.eks. zoom eller lignende.

Lad mig høre om det virker for dig :)

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 15:04

Det er helt standardopsætning på en Brother Laser sat til A4 og det har altid fungeret med Summa osv... Passer modtagerhovedet i ruden, når du tester, Rasmus?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 15:11

linkmanden:

Det er helt standardopsætning på en Brother Laser sat til A4 og det har altid fungeret med Summa osv... Passer modtagerhovedet i ruden, når du tester, Rasmus?

Det er "sjovt". Ja det har jeg lige testet det.

Kan jeg få dig til at sende din faktura hvor du har testet til support@dinero.dk -> så prøver jeg med din :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)