Godaften, Amino. Vi er 3 unge grafikere som har slået sig sammen og skabt UngGrafik.dk, så du som iværksætter kan få leveret et kreativt og professionelt stykke grafisk arbejde. Vi har valgt at lave dette tilbud til jer, grundet den daglige efterspørgelse af grafisk materiale herinde på Amino.
Priser:
1 x Komplet designet Facebook-side = 349,- 1 x Komplet logo = 449,- 1 x Komplet webshop (Opsat i Shopify, Prestashop eller WooCommerce) = 2.499 DKK.
Har du nogle bannere, slides eller bare en hjemmeside der skal have en 'ansigtsløftning' kan vi også klare dette til formidable priser.
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Spændende projekt du har gang i. Vi kan helt sikkert finde støbeskeen frem og komme frem til et lidt mere informationsrigt design end det nuværende. Jeg sender et udkast til din Facebook-side, så snart vi har det klart.
Kan du ikke beskrive det lidt mere? Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om jeres tilgang til at designe et logo.
Hvor meget fokus har I på eks. baggrundsviden ift. min virksomhed? Konkurrentanalyse? Branchekendskab?
Når jeg har godkendt jeres oplæg, hvor mange korrekturgange regner I så med?
Hvilke formater og filtyper kan jeg forvente at få mit logo leveret i?
Kan du ikke beskrive det lidt mere? Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om jeres tilgang til at designe et logo. Hvor meget fokus har I på eks. baggrundsviden ift. min virksomhed? Konkurrentanalyse? Branchekendskab?
Når jeg har godkendt jeres oplæg, hvor mange korrekturgange regner I så med?
Hvilke formater og filtyper kan jeg forvente at få mit logo leveret i?
Pft
Hej "Kubrix" Tak for din besked.
Du kan tro jeg kan beskrive det lidt mere. Vores tilgang er altid at søge information omkring virksomheden samt branchen. Ofte tjekker vi lynhurtigt op på de 'størst' virksomheder i branchens logoer for ikke at få dem til at minde for meget om hinanden. Mht. konkurrentanalyse vil det altså sige, at det ikke er den helt store analyse der kommer på spil til den pris, grundet det vil give for mange arbejdstimer.
Du har korrektur indtil du er tilfreds. Af samme grund kommer der ét udkast. Hvis du kan lide det arbejder vi videre på det. Hvis ikke kommer vi med et nyt. - Hvis du ikke er tilfreds skal du selvfølgelig ikke betale.
Fil-typen er helt op til dig - vi arbejder både i Illustrator & Photoshop, så vi burde kunne imødekomme din filtype-ønske. :-)