Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OSO - Iværksætterkultur i Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Jeg skal i Febuar lave OSO (Obligatorisk selvvlagt opgave) 
Jeg skal på HHX (Marketing-linjen) næste år og derfor har jeg valgt emnet ''Iværksætterkultur i Danmark'' og jeg har sat mig for at undersøge flg; 

Hvad er en iværksætter (Bare en kort beskrivelse), Hvordan man får ideen og fører den ud i livet, hvad skal man gøre for at få succes, hvorfor har nogen succes og andre fiasko? Hvorfor er der ikke flere der kaster sig ud i at blive iværksætter/selvstændig? Og hvordan kan man markedsføre en/sin virksomhed?

Har også brug for hjælp/inspiartion til et kreativt produkt jeg kan lave. Er desværre helt på bar bund, men jeg håber på en god respons, mange tak på forhånd.Smile

Tilmeldt 30. Nov 12
Skrevet kl. 17:41

Ingen der kan hjælpe? 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 17:43

Hej Theis, 

Jeg vil utrolig gerne hjælpe dig!
Du er velkommen til at sende mig en besked her på amino, så skal jeg nok svare på dine spørgsmål.

Mvh

Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 30. Nov 12
Skrevet kl. 18:37

Hej Gustav, mange tusind tak. :) Jeg kan desværre ikke vælge dit navn når jeg skal skrive en ny besked, kan du hjælpe hvordan jeg gør? Eller kan jeg skrive over mail? :-)

Tak på forhånd.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:48
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:01

Nå da.. 
Du sender bare en mail til: gustav.lauritzen@gmail.com

Mvh

Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)