Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holde styr på kunderne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og har fået nogle kunder som løbende bare får lavet nogle opgaver hos os og sidst på måneden får en samlet regning.

Men findes der en god måde at gøre dette? Lige pt bruger jeg E-conomic, men der er den eneste måde vel at lave en faktura du har åben hele måneden og det bliver jo noget gøjl. Samtidig skal der skrives kommentarer til alle de enkelte opgaver i form af navn på den pågældende medarbejder som har været her. Lad mig høre hvad i andre gør i disse situationer :)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:13

Jeg holder styr på mine kunder i Billys Billing og de fungerer helt fint synes jeg.

Ellers kunne du måske overveje en form for CRM ?

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:26

Jeg havde også overvejet at skifte men fik aldrig gjort det, og tror det bliver noget bøvl at skifte nu når vi er gået i gang med det nye regnskabsår.

Med hensyn til et CRM ved jeg ikke så meget om det men havde det i tankerne, men er der noget der kan anbefales?

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:12

Jeg har aldrig selv kastet mig ud i et CRM da det er lidt overkill for mit vedkommende synes jeg, men jeg har læst en del om SugarCRM og det er vidst ret udbredt.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 16:17

Hej Deltatech

det lyder som om du har brug for at få de forskellige projekter/opgaver registreret og herefter sende en regning på det hele per måned og det kunne også være godt at have styr på kunderne samtidig, idet man skal være klar med det hvis du tror at du vil udvikle virksomheden. Du kan prøve vores crm, opgavestyring og fakturasystem i op til 3 måneder gratis og se om det er noget for dig. Som tidligere revisor kan jeg sige at du er i starten af året og der er ikke de helt store udfordringer i et skifte. Hvis du ønsker at prøve det eller ønsker et uforpligtende møde må du meget gerne ringe på 25101616 eller skrive til mitat@albedosoft.dk. med venlig hilsen Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 02:04

Hej DeltaTech

Hvilken branche kommer du fra?

Hvis du er indenfor servicebranchen kan jeg anbefale dig en løsning vi har med direkte integration til e-conomic,

Se vores og e-conomic hjemmesidelink:

www.insightoffice.dk/servicesuite

www.e-conomic.dk/apps/servicesuite

Hvis det er således at du også ønsker historik på korrespondance, salgstragt, segmentering af kunder for at forestage salgsfremmende aktiviteter etc. er CRM en god ide.

I forhold til CRM der er det vigtig og vide hvor mange kunder/emner du arbejder med for at se om det er den rigtige vej.

Vi ved en del om CRM og du er velkommen til at kontakte os så kan vi tage en snak om dine ønsker og se om vi kan hjælpe dig videre.

/Antonio

2113 0603

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)