Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler producent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at være der, hvor jeg skal igang med at finde en producent til at producere mit tøjdesign. 

Jeg søger derfor råd og eventuelt tilbud fra tøjproducenter eller folk som kan sætte mig i kontakt med en fabrik og hjælpe mig med at få min idé udført.

Jeg ønsker ikke en kæmpe produktion af hver style, da jeg gerne ser at det skal være lidt mere eksklusivt. 

Jeg er allerede i kontakt med en producent herinde fra, men eftersom at jeg er helt ny og uden erfaring vil jeg gerne have nogle flere tilbud og råd, så jeg ikke bare vælger "den første og den bedste".

Er der lidt gode råd at hente hos jer? :)

Mvh
Malue 

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:35

Hej Malue!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg selv er i samme situation, jeg er dog ikke helt så langt i processen som dig.

Men du nævner at du allerede er i kontakt med en. Du skulle vel ikke have nogle kontaktoplysninger på personen, da jeg godt kunne tænke mig at tjekke det nærmere?

Mvh
Kamilla Kryger 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:18

Hej Malue,

Hvis du vil producere dit tøjdesign i Polen, en EU land som respektere copyrights, du ma gerne kontake mig pa leszek@filmfactory.pl  Jeg er en udlandsdansker, bor i Polen og hjjælper med tøjproduktion af udenlandske ordrer. Prototyper og samples laver min kone som er en syteknolog of en dygtig skrædder med stor erfaring i branchen. Serieproduktion laver hun pa en udvalgt konkurrencedygtig systue, som hun supervise.

Mvh.

Leszek 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)