Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger ulønnet praktikophold 2-3 måneder med start senest d. 1 feb. 2014 (erhvervsakedemiet Sjælland)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Mohammed Ayoub, jeg er en ung fyr på friske 22 år, som på nuværende tidspunkt læser til markedsføring økonom på erhvervsakedemiet Sjælland.

Siden jeg færdiggjorde min 10 klasse for ca. fem et halvt år siden, har jeg vidst at salg, markedsføring og økonomi skulle være hovedemnerne i mit fremtidige job. Derfor valgte jeg at tage en højere handelseksamen på Niels Brock IT- og Medie gymnasiet. I løbet af min tid som studerende har jeg udviklet mig meget både fagligt og personligt. Jeg har endvidere erhvervserfaring som telefonsælger både i telefonibranchen (både private og erhvervskunder), marketingbranchen (7syv Marketing) mm. Her har jeg lært utrolig meget om salg i praksis. Udover dette har jeg arbejdet indenfor detailhandelen bl.a. i Dansk Supermarked, hvor jeg selvfølgelig møder kunden personligt og derved også udøver service samt forsøger at dække kundens behov, hvilket er noget af det vigtigste indenfor markedsføring.

jeg er i stand til at løse opgaver indenfor kundeservice, formidling af tilbud til brugere samt blive ansvarlig for dele af markedsføringsopgaver.

Jeg har endvidere gennemført diverse salgskurser, hvilket også har givet mig en masse værktøjer, som har rustet mig til den person jeg er i dag. Derudover har jeg gennem min erhvervserfaring lært at sætte sig ind i kundens behov og være med til at skabe mersalg, hvilket er en af mine stærkeste sider. Salg handler for mig om at skabe en god oplevelse for kunden, bidrage til høj kvalitet og altid med et smil på læberne. Jeg har derudover været vant til rollen som tovholder i de salgsteams, som jeg har arbejdet i, så jeg er god til at bevare overblikket i en stresset situation.

Nedestående er eks. på hvilke arbejdsopgaver jeg under mit praktikophold kunne udfylde, via. min viden fra min uddannelse til Markedsføringsøkonom.

• Kampagne optimering/online kampagne
  • Assistere med digitalmarketing/ markedsføring af sociale medier
  • Planlægning af og deltagelse i produktion af event og shows/ Projektledelse af div. Events
  • Analyser – Virksomhed/Swot/Marked/Kunde/Branche
  • Kundekontakt og kundebesøg
  • Salg – gennemføre krydssalg, opfølgende og opsøgende salg
  • Strategiopgaver – distribution, produkt, web osv.
  • Udpege problemstilling i virksomheden og opstille løsningsforslag. Projektledelse og gennemførsel af opgaven
  • Identificering af potentielle målgrupper og produkter
  • Opfølgning af markedstrends
  • Udarbejdelse af marketing materialer og præsentationer

En anden ting er at jeg har en stor interesse for It og medier, hvilket også var grunden til at det var denne linje som jeg valgte da jeg startede på gymnasiet. Dette ser jeg ligeledes som en stærk side da jeg ville kunne være i stand til at løse arbejdsopgaver indenfor de sociale medier samt kampagner på markedsføringsplan.

Jeg er født og opvokset i det centrale København og har gennem min opvækst stiftet bekendtskab til en masse forskellige slags mennesker med forskellige kulturer og baggrunde, og jeg anser mig selv for at være rummelig og venlig og dermed i stand til at omgås alle typer mennesker.

Et eventuelt praktikophold skal indgå, som en del af min uddannelse på 4. Semester. Praktikstart vil komme til at være fra 1.Feb, og ca. 3 måneder frem. Det skal dog påpeges at praktikperioden er ulønnet.

Hvis dette lyder interessant for jer. Må i meget gerne kontakte mig.

Med venlig hilsen

Mohammed Ayoub

Borgbjergsvej 7 2 tv Ÿ 2450 København Sv Ÿ  Tlf.: 27 11 36 79

E-mail: moa2204@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)