Hej Amino”er.. Min partner og jeg er ved at starte en virksomhed op hvor vores hoved produkt er en app, vi står og mangler endnu en medejer til dette eventyr, måske er det dig?? Vi har kapital og har fået udviklet en prototybe, samt vi har kontakt til et dansk udviklingshus i Kina. Hvorfor mangler vi en Partner?- Ja det gør vi da vi tror på 3 er bedre end 2, vi leder efter en partner der måske har noget solid viden indenfor marketing/ sælg, eller måske en solid programmør, vi forventer ikke du stiller med økonomisk kapital vi forventer blot du ville være med til at gi den MAX gas samme med os og du behersker økonomisk sans samt du kan tale engelsk. Vi holder til i Hillerød og forventer du kan deltag i ”møder” ca. 2 gange om ugen indtil vi klipper navlestregen og går all in, det forventer vi at gøre når appen er udviklet, og muligvis når den er færdig rejser vi til Sillicon Valley hvis vi kan nå at få en BA.. Lidt om os, vi er begge i slutningen af 20erne og har hver vores erfaring med i projektet. Vi forstiller os at du skriver lidt om dig selv, hvad du kan bidrage med osv. Og hvis det lyder interessant så tager vi et møde og ser om ”kemien” passer. Med venlig hilsen Carsten & Peter de to iværksætter på eventyr. Send gerne en mail på cbl@mlarsen.dk
|
Søger partner til app udvikling Vil du være med til at lave en bule i universet.?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Med venlig hilsen
Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk
Dejligt at læse et indlæg der stråler af drive og optimisme, istedet for usikkerhed og hemmeligholdelse. Så probs for det. Når det er sagt, bider jeg mærke i at i siger i har kapitalen? Er i bevidst om at en App typisk koster fra 300.000-1.000.000 at udvikle ? Derudover er der nogle omkostninger i forbindelse med markedsføringen og implementeringen af Appen, på de forskellige App-udbydere ? Det lyder jo rigtig spændene og klart noget der kunne være interessant for mig. Er selv iværksætter med stort I, og startede min første virksomhed i 2009 som fungerede indenfor import/eksport fra primært østen og Bangladesh m.m. Dog stoppede jeg alle aktiviteter ud over rådgivning, efter jeg i 2011, i en ordre på 1.4 millioner kroner, blev snydt af min kinesiske partner jeg aldrig så igen. Kunden fik sine ting, men jeg fik aldrig mine penge og hørte aldrig fra nogle af dem igen. Haha. Det lærte mig en hel del og det er klart en erfaring jeg ikke ville være uden. Har ydet en masse rådgivning, sparring og gratis hjælp, men også selv haft små projekter i ilden. Pt. Går jeg på Universitetet i Odense, med Civil ingeniør i Product Development and Innovation som mål. Jeg har for nyligt startet Adrup-invest, som er en investerings og Innovationsfremmende virksomhed, som støtter primært unge og til dels uerfarne iværksættere. I løbet af slut januar-start februar er planen at køre det op som et Holding selskab i ApS form, som har til opgave at finansiere og give en økonomisk stabilitet til de projekter der nu støttes. Planen er samtidig at oprette et datterselskab i ApS, hvis formål er at tilbyde rådgivning, sparring og yde en aktiv indsats, til at hjælpe iværksættere med andet end det økonomiske. Har en del projekter jeg hjælper og giver sparring pt. Men er altid på udkig efter Ideen der slår buler i universet. Send gerne en mail med uddybende Info til: SteffenABPetersen@gmail.com for at fange mig direkte Mvh Steffen |
Hej Steffen, tak for svaret. med hensyn til kapitalen har vi ca. 200.000 med hensyn til prissætning af udvikling af app har vi en time pris på 300kr i Kina uden at gå på kompromi med kvaliteten så der forventer vi en slut pris på et sted mellem 30.000-100.000kr. Når det er sagt så kan vi ikke komme udenom vi skal finde en investor i første omgang en BA.. Det lyder spænende med dine projekter, godt du ikke bryder dig om stilstand, jeg sender dig en mail. Med venlig hilsen Carsten. |
Med venlig hilsen
Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk
Er det et kinesisk firma i outsourcer til, eller et europæisk firma med hovedsæde i Kina ? Er af princip ret skeptisk overfor outsourcing af platforme udvikling m.m. Til Kina og de østlige lande. Der er stor risiko for grammatiske fejl, anderledes måde at kode på. Der er mange komplikationer ved at benytte Kina, da deres Forretningskodekser er helt anderledes end i Danmark og resten af Skandinavien. Men ja send mig endelig en mail. /Steffen |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)