Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til hvad er et depot?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg handler selv aktier, og har gjort det i en 3 års tid nu. Da jeg startede hoppede jeg bare ud i det, fordi jeg følte at jeg vidste alt hvad jeg skulle vide for at komme godt fra start… Det gjorde jeg bare ikke :) Så jeg fortog mig nogle køb som i sidste ende kostede mig dyrt (i forhold til mit investeringsbeløb).

Jeg vil helt klart anbefale dig at du får lånt noget bøger, evt. købt, så du er godt inde i de forskellige fagtermer og mange muligheder der er på markedet! Start med det basale og derefter byg på. En anden rigtig god idé at kende lidt til fra starten af, er markedets psykologi. Jeg havde personligt ikke den store indsigt i hvordan markedet opførte sig i forskellige situationer, hvilket medførte mig både dårlige køb og salg...

Og med tiden kan du bygge på så du lærer forskellige analyse metoder med mere. Det vil jeg dog mene er for avanceret at starte ud med.

Send mig gerne en besked hvis du sidder inde med nogle spørgsmål, så hjælper jeg dig gerne :)

Mvh. 
Tobias Lund Nielsen

PS. En anden god ting er at holde sig til C20 aktierne i starten, da der ofte er meget omtale, hvilket gør det lettere for dig at sætte dig ind i virksomhedens situation (hvilket er meget vigtigt). 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)