Hvem kan jeg kontakte hvis jeg skal have lavet en app? Kan ikke finde ud af det selv.
Pas.
Det var hurtigt du gav op, men det er som sagt også en lang læringsprocess. Personligt brugte jeg over en uge fra jeg stod op til jeg gik i seng på at lave min app. Det kræver meget læsning på diverse fora, og timevis af videoer på Youtube. - Min app var som sådan meget basal, den krævede ikke adgang til internet m.v. som gjorde kodningen meget nemmere, fordi app'en udelukkende var tekst baseret - og det tog som sagt over en uges tid med formentligt 10-timer+ dagligt - men jeg kan jo også bare være "langsom"
Det bliver formentligt relativt dyrt at få lavet app'en - alt efter hvad der skal laves selvfølgelig. Du skal huske på, at hvis du får app'en lavet, er det ikke en engangsudgift. App'en skal også optimeres til de nye styresystemer og platforme, med diverse skærmstørrelser, som kommer løbende.
Hvis jeg var dig, ville jeg også satse på android, da google play er verdensstørste app-markede.
Hvor mindre du har midlerne, og tør satse benhårdt på din idé og få en til at lave den, så ville jeg måske hellere håbe/satse på et partnerskab med en mere fagkyndig.
Mvh
Christopher
PS. Jeg ved at jeg ikke besvarede dit spørgsmål, men meningen var at give dig lidt håb, til at spare nogle penge, enten ved at lave den selv og/eller finde en partner.