Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frontpage...hjælp!?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg skulle lave Peanuts hjemmeside, besluttede jeg mig for selv at lave den i Frontpage - da jeg før har lavet private hjemmesider i programmet uden problemer. (Det skal siges, at jeg er hjemmelært, og ikke er helt stærk i HTML)

Det er gået fint med opbygningen, men nu er jeg i midlertid stødt på noget, som jeg ikke helt ved hvordan jeg løser. Håber nogen kan hjælpe...

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at hjemmesiden som den står i dag - ikke kan bruges af folk med andre browsere end Explorer. Jeg kan se, at man kan i Frontpage kan gå ind og ændre indstilling fra "kun Explorer 5.0" til "Explorer 4.0/Navigator." Men jeg er bare så nervøs for at lave "ged i det hele", at jeg lige vil høre, om der er nogen af jer der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Lonny Eisenhardt - www.peanut.nu

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 15:06
Frontpage bruger nogle meget gamle standarter... Så umiddelbart - ville jeg se mig om efter et andet program der kan afløse Frontpage, fx Dreamweaver... (det fungere på samme måde med "what you see is what you get").. hvor du kan designe tingene ud fra de visuelle elementer - i stedet for at rode i koden. Der findes sikkert nogle "mere eller mindre" gratis programmer på nettet, hvor du kan lave nogle af de samme ting - har ikke selv tjekket det. Og vil du stadig bruge Frontpage - skal du være opmærksom på... at skrive AL tekst med småt, og huske at lukke ALLE tags med sådan en fætter / .... fx:

test

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:05

Ved godt det ikke er det du spørger om, men synes nu du skulle vælge at købe en standart webshop og få sat DK betaling på. Tror du kommer til at miste mange kunder ved, at man først skal sende en mail, hvorefter i sender betalingsoplysningerne tilbage og først der kan man betale for vareren, via netbank!

Det koster ikke ret meget at oprette sådan en shop og heller ikke at få en Amino til at tilpasse dit nuværende design, som jeg rigtig godt kan li', til webshoppen. Synes du skulle overveje dette inden du bruger alt for lang tid på, at ændre designet til andre browsere.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:17

Hej Kristian 

Tak fro dit svar!

Det har bestemt også været med i mine overvejelser - hvorvidt jeg skulle købe en webshop eller selv lave siden. Når alt kommer til alt, har det været et spørgsmål om kr og øre. + et ønske om selv at designe siden istedet for en standard webshop.

Jeg har indtil videre ikke følt at det var et problem, med bankbetaling - ordrerne kommer sådan jævnt, men jeg kan selvfølgelig aldrig vide, hvilke kunder jeg går glip af.

Ved du, hvor mange penge, det er vi taler om - m.h.t. oprettelse af webshop med mit eget design? Oven i oprettelsen er der jo også en betaling hver måned på.....omkring 300-400 kr - eller hva?

De bedste hilsner

Lonny Eisenhardt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)