Hej. Har efterhånden smidt håndklædet i ringen, pga. det møgsystem de har lavet, når man skal sygemelde sig. Jeg har før haft det installeret på computeren, men efter en ny computer, er det forfra igen, da jeg aldrig fik lavet nogen form for backup af det gamle. Jeg kunne godt tænke mig at få skåret ud i pap, hvordan man gør fra start til slut, for at sygemelde sig. Jeg har efterhånden et hav af mails "Bestilling af NEMID medarbejdersignatur" og var da også kommet så langt at jeg havde fået noget oprettet, men efter samtale med en fra NETS, så gav jeg op, fordi han simpelthen ikke kunne hjælpe mig åbenbart. Og jeg har kunne gøre det før, men synes det bliver mere og mere kringlet. Er der nogle der kan hjælpe med en punktlig opstilling, hvordan jeg starter med at modtage en medarbejdersignatur osv osv osv, så jeg kan få mig sygemeldt? På forhånd tak :) |
Hvornår har du sidst forsøgt?
De har nemlig nyligt (sidst i december) lavet systemet om, så det er nemt at oprette signaturen, selvom man tidligere har haft en anden