Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sygedagpenge i enkeltmandsvirksomhed. Har snart givet op til hvordan... :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har efterhånden smidt håndklædet i ringen, pga. det møgsystem de har lavet, når man skal sygemelde sig. Jeg har før haft det installeret på computeren, men efter en ny computer, er det forfra igen, da jeg aldrig fik lavet nogen form for backup af det gamle.

Jeg kunne godt tænke mig at få skåret ud i pap, hvordan man gør fra start til slut, for at sygemelde sig. Jeg har efterhånden et hav af mails "Bestilling af NEMID medarbejdersignatur" og var da også kommet så langt at jeg havde fået noget oprettet, men efter samtale med en fra NETS, så gav jeg op, fordi han simpelthen ikke kunne hjælpe mig åbenbart. Og jeg har kunne gøre det før, men synes det bliver mere og mere kringlet.

Er der nogle der kan hjælpe med en punktlig opstilling, hvordan jeg starter med at modtage en medarbejdersignatur osv osv osv, så jeg kan få mig sygemeldt?

På forhånd tak :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:30

Hvornår har du sidst forsøgt?

De har nemlig nyligt (sidst i december) lavet systemet om, så det er nemt at oprette signaturen, selvom man tidligere har haft en anden

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:31

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 2. Jul 13
Skrevet kl. 15:42

Har lige bestilt en NEMID medarbejdersignatur her igen inden jeg oprettede tråden i dag. Det var bare for at jeg ikke orker endnu en gang, som ikke er rigtig og man igen skal vente i noget tid, før man atter man prøve lykken igen.

Den mail jeg har modtaget igen til en start, hedder "Bestilling af NemID medarbejdersignatur".

Jeg har tidligere modtaget en anden mail, der hed "Velkommen som NemID administrator", hvor der er nogle links i mailen, som man skal trykke på. Men er ret forvirret efterhånden. Men nu ved jeg ikke helt hvad næste skridt er... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:47

Ch-electric:

Det var bare for at jeg ikke orker endnu en gang, som ikke er rigtig og man igen skal vente i noget tid, før man atter man prøve lykken igen.

Den mail jeg har modtaget igen til en start, hedder "Bestilling af NemID medarbejdersignatur".

Jeg har tidligere modtaget en anden mail, der hed "Velkommen som NemID administrator", hvor der er nogle links i mailen, som man skal trykke på. Men er ret forvirret efterhånden. Men nu ved jeg ikke helt hvad næste skridt er... 

du forklarer jo ikke så nogen har en chance for at sige hvad næste skridt er  men når du er blevet budt velkommen som NemID administrator, så er der jo netop, som du skriver, nogle links du skal følge for at aktivere - det er normalt ret lige til

Elles - brug det link de fik i forrige svar hvis du skal starte forfra - eller her - lidt hjælp til installation https://www.nets-danid.dk/produkter/virksomhedssignatur/virksomhedssignatur_support/installation_af_virksomhedssignatur/ 

Hvis du ikke orker, så risikerer du jo, at du ikke kan sygemelde dig, og så er det jo dit problem så du bliver nok nødt til at orke - det er ikke uløseligt trods alt

vh

Tilmeldt 2. Jul 13
Skrevet kl. 18:35

Det var mere med, at jeg ikke kan huske rækkefølgen for hvordan man bærer sig ad. Jeg har modtaget en mail, som var bestillingen af NemID, dog ikke modtaget mailen, som indeholder de links man skal bruge for at komme videre. Mener jeg (den gang det virkede sidst), modtog en kode med posten også, men det har jeg ikke gjort de sidste par gange jeg har tilmeldt mig dette "bestilling af medarbejdersignatur", så det var mere om jeg har gjort noget forkert, som andre lige hurtigt kunne sige mig, da mange uden tvivl har haft samme problem.

Men det er lidt frustrerende, at man ikke kan ringe til nets og få hjælp, uden at de tager 250kr. ex moms pr. opkald.

Men tak for linket, som tydeligt viser rækkefølgen for hvordan man skal gøre. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)