Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personaleevent

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

ang. www . personaleevent . dk 

Er der nogle der har erfaringer enten som annoncør eller benytter i deres magasin enten i trykt eller online form. 

Jeg sidder selv som en del af en personale forening med 400 ansatte, jeg har aldrig hørt om dem, det kan der jo være mange grunde til, men jeg har i en anden sammenhæng fået tilbudt at blive annoncør i deres magasin. 

Ved i noget omkring oplag eller lign. Kan ikke rigtig finde så meget information om dem på nettet, hverken positivt eller negativt.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - et sent svar, men jeg faldt over dit indlæg og ville lige give mit besyv.

Det lille eventbureau jeg sidder i, fik en annonce i deres magasin. Det gav desværre ingenting, nul og niks. Vi havde samtidig en annonce i et konkurrende magasin, som gav rigtig god respons og adskillige salg.

Personaleevent.dk virker professionelle, og både hjemmesiden og magasinet er flot. Desværre viste resultatet sig bare ikke.

Jeg er meget nysgerrig på at høre om du valgte at bruge dem, og hvad udfaldet i så fald blev?

Vh Maja

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Vi har også tilbage i 2012 haft et dobbel-opslag på midtersiderne i magasinet, samt dertilhørende annoncer på webside.

Vores oplevelse var den samme som Majas = desværre ingen kunder, men flot magasin og fornuftigt design på deres webside. Jeg ved, at de også på et tidspunkt har kørt AdWords, så de forsøger i hvert fald, at gøre opmærksom på magasinet, men jeg forstod aldrig helt deres koncept...

Maja, hvilket andet medie har du haft succes med?

VH
Palle 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle

Mærkeligt med de manglende kunder - deres forklaring til os har været små detaljer, der nok har haft begrænset betydning for det manglende salg.

Politikens Julefrokostavis kan anbefales! Dog har de ingen sommerudgave desværre. 

Har du nogle anbefalinger, Palle?

Vh Maja

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

vi har også bruget politikens julefrokostavis, men de seneste år har også dette trykte medie haft begrænset effekt.

Politiken har faktisk en sommerdugave, som hedder "sommerudflugten", hvor vi en enkelt gang har annonceret.

Generelt må vi sige, at alle trykte medier ikke har den ønskede effekt - desværre...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre har de valgt ikke at føre denne sommerudgave i år - jeg har hørt dem ad :)

Kan du anbefale andre veje at gå, for at promovere events til firmaer i denne sæson?

Vh Maja

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

god kundeservice og anbefalinger er altid godt og noget, som vi selv lever af.

Der er nok en årsag til, at Politiken har fravalgt sommerudflugten - mit gæt er, at markedførings-budgetterne bruge på bl.a. google...

Nogen gode samarbejdspartnere og et godt netværk er også vigtigt, hvis man skal overleve i denne branche.

Hvilke typer events tilbyder du?

VH
Palle 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, er helt enig - god kundeservice er absolut vejen frem. 

Jeg kommer fra www.mysterymakers.dk

Vi laver teambuildingevents. Primære produkt er en form for 'udviklings-skattejagt', hvor folk bliver testet på sammenhold og individuel styrke, med logiske og personlige opgaver. Og så er det hele i et tema af Frimurer og Da Vinci mystik. 

Vi har heldigvis også fået samlet os nogle gode testimonials, men søger stadig den gyldne vej til at nå ud til de der træffer beslutningerne om 'årets personaleevent'. Har du erfaring med (nyligt afholdte) eventmesse? 

Vh Maja

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Maja Thorslund:

Hej - et sent svar, men jeg faldt over dit indlæg og ville lige give mit besyv.

Det lille eventbureau jeg sidder i, fik en annonce i deres magasin. Det gav desværre ingenting, nul og niks. Vi havde samtidig en annonce i et konkurrende magasin, som gav rigtig god respons og adskillige salg.

Personaleevent.dk virker professionelle, og både hjemmesiden og magasinet er flot. Desværre viste resultatet sig bare ikke.

Jeg er meget nysgerrig på at høre om du valgte at bruge dem, og hvad udfaldet i så fald blev?

Hej, 
Jeg valgte aldrig at benytte mig af det, vi kom for tæt på deadline til at jeg kunne nå at have alt materialet klar.

Det virker ret professionelt, men jeg kan ikke se hvorfor man nødvendigvis skulle benytte sig af dette, google er et ret godt redskab hertil :)  

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

det er en lang og sej proces, at nå frem til beslutningstagerne og ikke mindst, at overbevise dem om, at de skal booke. En af Jeres udfordringer er formodentlig, at I arbejde med et niche-produkt, som hurtigt kan "forsvinde" i mængden af muligheder indenfor firmaarrangementer.

Held og lykke fremover!

VH
Palle 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)