Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Fra  SH Natural Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har for et par måneder siden, startet http://shnatural.dk.

Ideen med SH Natural er, at skabe et miljø som gør det muligt, at tilbyde produkter som er af høj kvalitet, samt er miljørigtige. Derfor har SH Natural indgået en aftale med Shisa Brand som tilbyder en masse spændende muligheder indenfor bæredygtige produkter, som har et unikt præg af Færøerne.

Jeg har dog det problem, at siden ikke rigtig genere salg og pt. har jeg kun 1 salg.

Har i nogle tips og tricks?

Ser frem til at hører fra jer!

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 22:08

Følger lige med her ;-)

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:33

Jeg har kigget på din webshop og ser to problemer:

1) Du har et meget lille udvalg af varer. Lige nu virker det til at du er heldig, hvis der kommer en potentiel kunde forbi der leder efter en af de få varer, du sælger.

2) For at finde en vare, som jeg kunne være interesseret i at købe, skal jeg vælge et brand. Jeg mangler muligheden for (også) at kunne vælge en varekategori, såsom butterfly, sweater, etc. Dette punkt er i øvrigt også et problem der starter i punkt 1, da du ikke har varer nok til at det giver så meget mening, at lave varekategorier, når du har så få varer, som det er tilfældet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:39

Jeg kan egentlig godt lide siden.... MEN......

Du sælger jo ikke så meget varer, som du sælger en idé! - Så se at få den idé til at komme frem på forsiden... Personligt synes jeg produkterne er i den høje ende af prisskalaen. Men det er jo heller ikke vigtigt, for dine kunder vil gerne støtte din idé - Ellers er de slet ikke dine kunder!

Jeg tror du skal satse meget mere på hvad du/i står for... Gode billeder af den færøske natur... o.s.v.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:44

Det lyder nok lidt negativt, men dit logo ligner sgu noget jeg har set på at vaskeri engang :)

Som der også bliver nævnt er det ikke meget du har derinde :)

Udover det, så er det meget.. hvad kalder man det.. specielt tøj.. dem jeg kender går 100% ikke i det tøj, så du må ud og gøre lidt reklame på nettet :) brug evt facebook ?
Du kan jo være strid og melde dig ind i grupper på 40+ og så linke det.. du bliver måske smidt ud, men du kan jo også være heldig at folk rent faktisk finder det interessant :) du kan jo evt bede dem skrive "facebook" i kommentarfeltet, og så får de måske gratis fragt :) få folk til at føle det er noget specielt du sælger præcis til dem, så skal du bare se løjer :)

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Nov 12
Fra  SH Natural Skrevet kl. 11:03

Tak for fit fine scar Bjarke. 

Jeg kan fortælle jeg arbejde på høj tryk, for at få nye varer ind. Det kræver selvfølgelig bare, at de passer sammen med hele konceptet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Nov 12
Fra  SH Natural Skrevet kl. 11:04

Hej Carsten

Super svar! og det vil jeg straks arbejde videre med. 

Derudover også tak til dig Christian. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)