Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har I selv lavet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad har I fået hjælp til, eller helt overladt til andre?

jeg tænker på det hele, hjemmeside, virksomhedsplan, regnskab, udarbejdelse af materiale til marketing, logo osv osv?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:05

Hej Mette.

Det kunne være spændende at høre hvad andre gør.

For mit eget vedkommende: Er hjemmeside ikke lavet endnu men jeg laver den selv.

Virksomhedsplan laver jeg efter bedste evne. Søger lidt rådgivning hos et familiemedlem der er revisor.

Jeg har selv lavet et logo, men på sigt skal jeg formegentlig have en skarp logo designer på opgaven senere hen, 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 23:11

Hej Mette

Selv er jeg lige sprunget ud fra nytår og satser alt som fuldtids iværksætter som illustrator og mediegrafiker,

jeg har selv stået for produktion af hjemmesiden, samt design og illustation af alt mit materiale.

Det gælder også min facebookside jeg har haft kørende fra før jeg oprettede virksomhed

Deruodver står jeg selv for revision og administration lige nu (enkeltmands virksomhed), men har planer om at få en revisor på sagen så snart det er muligt økonomisk, da jeg åbent indrømmer skat er det der skræmmer mig mest.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:35

selv om det ikke er så mange der har svaret (endnu) er det da fedt at se at meget laves selv.

Jeg har også haft lidt hjælp af revisor, for det der med regnskab er ved Gud ikke min stærke side. Bogføringen laver jeg selv, men opsætning af konti osv har hun lavet, ligesom det er hende der gennemgår mit årsregnskab.

Ellers har vi lavet alt selv, vi har naturligvis fået trykt ting ude i byen, men design, hjemmeside, SEO (som måske godt kunne være bedre, men vi ligger nu meget pænt på google), marketing osv osv har vi klaret selv.

Selvfølgelig har vi også spurgt til råds, bl.a. herinde, og det har været til stor hjælp.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 09:58

Jeg har fået både grafikken samt programmering af hjemmesiden lavet af en virksomhed.

Skal også have en revisor tilknyttet.

Jeg ser det sådan at, hvis du kan finde ud af det, så lav det. Er du usikker, vil det både være tidspilde samt irritation. Derfor overlader jeg arbejdet til andre som har mere forstand på det.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)