15-årig søger job (Online eller fysisk nær Horsens)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Daniel
Skrevet
07-01-2014 kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle sammen, mit navn er Daniel, og jeg er 15 år (Fylder 16 i slutningen af Marts)
Jeg leder efter et job der kan udfordre mig, jeg kan programmere(HTML5, PHP , CSS3, RUBY, Delphi, Object-C, og Java) og lave små grafiske opgaver.
Jeg søger enten et job jeg kan lave online, eller noget fysisk nær Horsens hvor jeg bor.
Svar
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Daniel
Skrevet
09-01-2014 kl. 14:58
Svar
Ved ikke om der er nogle der er interesseret :)?
Svar
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Så må du jo finde ud af, om det er det? Tag kontakt til de virksomheder, DU synes er interessante. Gør noget aktivt, det øger dine chancer markant.
Kh lars
Svar
Tilmeldt 1. Oct 13
Hej Daniel!
Det er fedt at se, at du hopper ud i det. Vi kunne godt tænke os at vide lidt mere om dine faglige kompetencer. Skriv en mail til os med udførte opgaver og en kort beskrivelse af dig (skole, fritid, interesser, mm.)
Mvh
MYwebshop
kontakt@mywebshop.dk
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Daniel
Skrevet
10-01-2014 kl. 18:07
Svar
Hej Daniel!
Det er fedt at se, at du hopper ud i det. Vi kunne godt tænke os at vide lidt mere om dine faglige kompetencer. Skriv en mail til os med udførte opgaver og en kort beskrivelse af dig (skole, fritid, interesser, mm.)
Mvh
MYwebshop
kontakt@mywebshop.dk
Jeg vil sende en email :)
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Daniel
Skrevet
10-01-2014 kl. 18:07
Svar
Så må du jo finde ud af, om det er det? Tag kontakt til de virksomheder, DU synes er interessante. Gør noget aktivt, det øger dine chancer markant. Kh lars
Og det tror du ikke jeg har gjort?
Svar
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Så må du jo finde ud af, om det er det? Tag kontakt til de virksomheder, DU synes er interessante. Gør noget aktivt, det øger dine chancer markant. Kh lars
Det ved du vel bedre end jeg ;-) Jeg læser blot dit indlæg , og forholder mig til det :-)
God weekend.
KH. Lars
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Daniel
Skrevet
10-01-2014 kl. 18:13
Svar
Det ved du vel bedre end jeg ;-) Jeg læser blot dit indlæg, og forholder mig til det :-)
God weekend.
KH. Lars
Desværre kræver det meste, at man er over 18 år, og er klar på at begynde på et fuldstidsarbejde.
Svar