Hej. Jeg står og skal bevise over for min a-kasse at jeg ikke har haft bi-erhverv i 60 uger, for 2 år siden. Jeg husker så ikke om jeg rent faktisk fik lavet et cvr nummer på virksomheden, hvor ser jeg det? Der står intet inde på min nuværende side hos Virk ej heller hos skat. Jeg ved at jeg droppede det ret hurtigt igen, da det blev for kompliceret, men har åbenbart ikke fået oplyst min a-kasse om det dengang. Det er over 2 år siden... Pt. står jeg til at miste min dagpenge ret efter 18 uger som ledig, som er den 24 februar, fordi jeg så skulle have brugt mine 78 uger på dagpenge med bi-erhverv. Har startet et ny virksomhed sidste år og driver den stadig. Vil nødig skulle lukke den fordi jeg var været for blind dengang :-/ Håber I kan hjælpe :) |
Du må vel dengang ha meddelt a-kassen at du drev bierhverv tidl - siden de kræver dokumentation. Jeg går ud fra du i cvr.dk har søgt på dit navn for at se om det dukker op og ellers må du nok personligt kontakte selskabsstyrelsen og bede dem om skriftlig bekræftelse på hvornår du evt har drevet CVR
vh John