Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back ønskes på design og opsætning af nystartet webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino folk

Jeg startede webshoppen www.wallsticks.dk i august 2013.

Jeg har brugt fuldstændig ufatteligt mange timer og lagt utroligt mange kræfter og kærlighed på hjemmesidens design og opsætning, i forsøg på at lave en brugervenlighed og overskuelighed som følger de "korrekte" opstillinger, efter hvordan man som kunde navigerer rundt på en hjemmeside. De få sekunder man har til at fange folks interesse er jo ikke længe...

Jeg er dog lidt fortvivlet over om det er godt nok! Og vil med kyshånd derfor appellere til at få et par erfarne øjne på shoppen, og få konstruktiv og bund ærlig feed back?

Jeg håber at nogen vil bruge et par minutter, og hjælpe en iværksætter :-) Det ville være et enorm hjælp, på forhånd tak

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 12:38

Hej Charlotte.

Din webshop ser udmærket ud og er brugervenlig. Godt gået :)

Det som mine øjne ikke bryder sig om er, selve grafikken. Den sorte boks med navnet i samt sommerfuglene i siderne. Det passer bare ikke rigtig med resten af siden.

I stedet få en slider eller bare et billede ind, så de besøgende med det samme kan se hvad du tilbyder og hvilken kvalitet.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:43

Hej Charlotte,

Først og fremmest tillykke med din webshop, håber det bliver en succes!

Umiddelbart ser din webshop ganske fornuftig ud og brugervenligheden er rigtig nok god.

Lige et par bemærkninger:

Jeg, personligt, kan ikke li' dit banner design det virker "over-done" på en uprofessionel måde - måske noget mere simpelt med et grafisk touch.

Generelt kunne det være en idé at ændre skrifttypen, muligvis til Calibri e.l.

Du kan få indspirration fra mange andre webshops, personligt så jeg denne (http://www.kabelmix.dk/) på amino den anden dag og den stil tror jeg er vejen frem.

Vh Søren

Markedsføringspraktikant hos Doneco ApS / www.bogført.dk

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:50

Hej Charlotte.

Her kommer lidt konstruktiv kritik fra en webdesigner som jeg håber du kan bruge til noget:

Overordnet set, synes jeg dit design ser meget "1990" agtigt ud. Der er for meget sort tekst på hvid baggrund, og det kan godt virke forvirrende. Personligt er jeg stor fan af en SIMPEL start(for)side, men lidt tekstindhold, og lidt flere billeder.

Generelt set synes jeg at der er alt for meget tekst, og at layoutet derfor godt kan virke smalt - selvom det bestemt ikke er smalt. En mulighed kunne være at fjerne den højre kolonne, og rykke elementerne op i en header (login, søg og kurv virker meget naturligt at de ligger i en header).

Én ting du kunne starte med, var at ændre baggrunden på siden fra hvid til et mønster eller anden farve. Det vil så på den måde virke mindre sort på hvidt. Dertil bryder jeg mig ikke om banneret i toppen. Det virker meget mørkt og dystert, prøv evt. at ændre den sorte farve til en mere lys farve (fx. #333333 el. #363636) og gør den lilla farve lidt lysere.

Footeren og toplinks (helt i toppen) ser fine ud. Det ville jeg ikke pille ved. Du kunne evt. også gøre siden en smule bredere, og lave en større margen mellem venstre kolonne og den midterste. Det ser meget trængt ud, at det står op af hinanden på den måde.

Selve visningen af produkterne er meget fin, både visning af flere produkter samtidig, og når man klikker sig ind på et specifikt produkt. 

Men overordnet set er der for meget indhold i forhold til hvor meget plads der er. Og det virker rodet og ikke særlig nemt/overskueligt at navigere rundt på. Det er min mening, håber du kan bruge den til noget - og held og lykke med webshoppen! :)

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 13:12

Hej Charlotte 

Fedt at du har lagt så mange kræfter i din hjemmeside, det ser godt ud! 

Udover det de andre har pointeret, synes jeg at der er meget stor forskel på de forskellige skrifttyper du bruger. Jeg ville holde mig til en skrifttype, det kan virke lidt forvirrende ellers.

Held og lykke med det!
MVH Lasse 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Tusind tak for jeres forslag, det vil jeg helt sikkert lige få gjort noget ved :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, når jeg ser en shop lavet hos Goldenplanet. Man kan naturligvis diskutere smag herfra og til juleaften - men uanset smag, så har designet en tilbøjelighed til at vende tilbage til 90'erne. Og hvis man går efter, at ramme en målgruppe, der har interesse i design og indretning, så skal shoppen i den grad leve op til det. Og det gør den desværre på ingen måde.

Det virker rodet og uoverskueligt
Der er alt for mange elementer, alene når man ser på et varekort gør det næsten ondt i øjnene. Rammer med buer foroven, firkantet for neden. En "køb"-knap der står og hopper og ikke følger den øvrige grafik. Yderligere synes jeg det billedmæssigt er en smule misvisende:

http://wallsticks.dk/citater-og-tekster-1/bless-this-home-and-all-who-enter-p99

56 x 12 cm - så er det dælme en lille sofa, når den kan fylde 2/3 af bredden. Yderligere hvorfor er det interessant den vejer 15 gram, som kunde ville jeg være mere end ligeglad med den information.

Logoet - eller måske mangel på samme
Det er for alvor pixeleret og virker temmelig uprofessionelt udført. Det er fint at forsøge at få den lilla, der også er brugt på "køb"-knappen til at ramme farven. Men logoet er det første dine kunder ser - det afspejler ikke hverken lækker indretning eller professionalisme - desværre.

Købsproces
Hvis jeg ligger en vare i kurven vises et leveringsestimat på kr. 0,- når jeg så går videre til kurven så skal jeg pludselig betale fragt. Det virker en smule forvirrende og det ville nok være mere fornuftigt at fjerne visningen af dette på forsiden. Alt hvad der kan forvirre en kunde bliver en salgshindring. Ellers er selv check-out-siden fin, det er det mest positive der kan siges generelt om siden.

Det er muligt jeg er hård i min kritik, men du henvender dig til personer, som har interesse for indretning - de personer stiller også krav til de steder de handler og designmæssigt rammer du dem desværre ikke. Desuden så ligner de fleste Goldenplanet shops stort set hinanden, så om man køber dyrefoder eller wallstickers, så er der i hvert fald ikke stor nok fokus på et design, hvor målgruppen er sat i fokus.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 19:10

Jeg er ganske enig med Thomas - desværre rammer shoppen ikke hovedet på sømmet, hverken i forhold til design eller troværdighed. De wallstickers der er afbildet, er slet ikke i de dimensioner som beskrevet i teksten, og det er både forvirrende og misvisende. 

Thomas har egentlig dækket det af så godt som det kan gøres, derfor har jeg ikke mere at sige :-)

Hos Themeforest kan du få nogle rigtig flotte, visuelle og stilrene designs der allerede er SEO optimerede og klar til brug - og til en god pris. Det ville jeg anbefale dig at kigge på, da det giver en meget bedre oplevelse for kunderne, at få serveret store, gode billeder af de lækre produkter du sælger!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)