Kære Amino folk Jeg startede webshoppen www.wallsticks.dk i august 2013. Jeg har brugt fuldstændig ufatteligt mange timer og lagt utroligt mange kræfter og kærlighed på hjemmesidens design og opsætning, i forsøg på at lave en brugervenlighed og overskuelighed som følger de "korrekte" opstillinger, efter hvordan man som kunde navigerer rundt på en hjemmeside. De få sekunder man har til at fange folks interesse er jo ikke længe... Jeg er dog lidt fortvivlet over om det er godt nok! Og vil med kyshånd derfor appellere til at få et par erfarne øjne på shoppen, og få konstruktiv og bund ærlig feed back? Jeg håber at nogen vil bruge et par minutter, og hjælpe en iværksætter :-) Det ville være et enorm hjælp, på forhånd tak |
Hej Charlotte.
Din webshop ser udmærket ud og er brugervenlig. Godt gået :)
Det som mine øjne ikke bryder sig om er, selve grafikken. Den sorte boks med navnet i samt sommerfuglene i siderne. Det passer bare ikke rigtig med resten af siden.
I stedet få en slider eller bare et billede ind, så de besøgende med det samme kan se hvad du tilbyder og hvilken kvalitet.